• Vorig jaar heb ik de hele zomer lange broeken gedragen, omdat ik vind dat ik lelijke benen heb, ook ben ik niet naar de zee geweest omdat ik me schaam in bikini, men ouders waren daar echt kwaad voor, maar dat veranderde niks aan mijn mening

    Maar in de winter dacht ik dan toch, misschien moet ik toch maar kleedjes en korte broeken dragen, en een bikini, zo dik ben ik misschien ook weer niet. Ik probeerde me er dus wat over te zetten, en na hard werk heb ik men eigen lichaam toch weer kunnen aanvaarden


    Maar nu!

    Ik ging gisteren naar het stad, en aangezien het mooi weer was deed ik een kleedje aan. Men ma vind kleedjes niet mooi en zei me dat ook. Ik had zo iets van So what! jij vind kleedjes niet mooi, maar jij bent niet de rest van de wereld hé. Dus ik hield het aan. Natuurlijk had men ma al verteld aan men vader dat ik naar het stad was gegaan in een minirok (wat dus totaal onwaar was, want ik had een kleedje aan tot aan men knieeen) En toen ik thuis kwam waren ze dus allebij kwaad op mij, en toen ik vroeg waarom ik geen kleedjes aan mocht zeiden ze dat ik daar de benen niet voor had!

    Het beetje zelfvertrouwen dat ik had opgebouwd zakte dus in één seconde in elkaar, ik vond mezelf weer dik, lelijk alles gewoon! en nu vinden ze het raar dat ik hele dagen loop te huilen. Nu zeggen ze dat ik dom ben omdat ik zelf niet inzie dat ik wel mooie benen heb, maar toch, nu zijn ze te laat, wat ze gisteren hebben gezegt heeft me echt gebroken ...

    Jullie vinden het misschien raar, maar ik ben echt gekwetst ... zeker omdat het van men ouder komt ö

    LizesBIATCH schreef:
    Niemand is perfect.
    En je ouders zeggen dat waarschijnlijk alleen maar omdat ze niet willen dat je een kleedje aan hebt. Draag gewoon lekker wat je wilt, het is jouw leven en niet dat van iemand anders. Je gaat toch niet de hele zomer met veel te warme kleren binnen zitten en niets doen omdat andere mensen jouw benen misschien niet mooi vinden? Hun hebben hun eigen benen, kijken ze daar maar lekker naar. Opflikkeren ermee.
    (:


    /

    tomfreakske schreef:
    djeezes wat voor ouders heb jij o_O
    srry mr komaan zoiets zg je toch niet
    meid ik vind het echt erg voor je maar hey drg gwn rokkn is of een kleedje;) gelijk wt je ouders er van denken je moet je kleden hoe jij je voelt;)
    Xx
    zo denk ik er ook over, maar als ik dan met een jurkje beneden komt, lacht men ma me gewoon uit en zegt ze 'Ga jij zo over straat lopen' maar men moeder is nu ook wel een type dat altijd broeken draagt, maar dat wil toch niet zeggen dat ik ook zo moet zijn hé! maar men ouders denken dus van wel ..

    als ik jou was zou ik dat gewoon expres dragen .-.
    ze zeiden dat vast alleen omdat ze dat kleedje niet leuk vonden pech voor hun. Gewoon dragen !


    BLABLABLA

    Ouders zijn Dom.
    Ze verpeste mijn hele leven.
    Door te zeggen dat ze me haten enzoo..
    Mijn gevoel dat er echt mensen zijn die wel van mij houden is totaal verdwijnen.


    Your Butt is Mine!

    Ouders, waar dienen ze voor? wat heb ie er aan? zijn het een soort mutaties?

    ontopic:
    das best k*t ja, me ma is precies het zelfde.

    Dat ze hun eigen vlees en bloed zo de grond in boren.


    No growth of the heart is ever a waste

    LizesBIATCH schreef:
    Niemand is perfect.
    En je ouders zeggen dat waarschijnlijk alleen maar omdat ze niet willen dat je een kleedje aan hebt. Draag gewoon lekker wat je wilt, het is jouw leven en niet dat van iemand anders. Je gaat toch niet de hele zomer met veel te warme kleren binnen zitten en niets doen omdat andere mensen jouw benen misschien niet mooi vinden? Hun hebben hun eigen benen, kijken ze daar maar lekker naar. Opflikkeren ermee.
    (:

    je moet je ouders eens op de feiten drukken als je dat durfd

    Jezus, hoe gemeen is dat :/


    I don't need words to feel those lips.

    das egt gemeen van je ouders, da kunnen ze tog ook wel op een andere manier zeggen! En je bent trouwens hélemaal niet lelyk!(leve je fotoboek!)

    Dat is echt gemeen :\
    xoxx.


    ok

    Ik heb net in je fotoboek gekeken. De eerste foto, en de laatste foto van onder: Als jij dat bent, dan hoef jij je echt niet te schamen voor je benen! Wat je al zei in je topic, je draagt vaak lange broeken in de zomer. Je ouders zijn dat waarschijnlijk gewent. Als ze jou opeens zien in een (mini) rokje, is dat waarschijnlijk even schrikken voor hen. Misschien moesten ze er gewoon even aan wennen. Maar dat neemt niet weg dat het wel erg was wat ze tegen je zijden. Jij moet je kleden zoals jij dat wilt. Misschien vinden jouw ouders jouw benen niet mooi, maar probeer daar boven te staan. Sommige klagen over hun huid, lengte, gewicht noem maar op. Je hoeft je niet onzeker te voelen. Probeer anders eens een keer bij een rokje een panty of maillot ofzo aan te doen. Dan zijn je benen niet gelijk te bloot.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind het echt gemeen van je ouders :-)


    Niet geschoten is altijd mis..

    xSKITT schreef:
    Ouders zijn Dom.
    Ze verpeste mijn hele leven.
    Door te zeggen dat ze me haten enzoo..
    Mijn gevoel dat er echt mensen zijn die wel van mij houden is totaal verdwijnen.
    Ik denk dat er veel mensen zijn die van jou houden/Gehouden hebben hoor =)
    Misschien niet je ouders maar wel veel vrienden ....


    Niet geschoten is altijd mis..

    Het is best gemeen van je ouders, zo iets zeg je gewoon niet, en al zeker niet tegen je eigen vlees en bloed !
    Maar, ik heb ook eens (zoals velen hier denk ik :p) in je fb gekeken, en je bent echt een knap meisje, je hebt een knap en mooi gezichtje, dus je hoeft je echt nergens om te schamen! Je bent wie je bent, en iedereen is mooi wat anderen ook over je denken. En mensen die over je roddelen of gemenen dingen zeggen zijn gewoon jaloers. Misschien is mama wel jaloers? Misschien heeft zij de benen niet om rokjes of jurkjes te dragen? Misschien is zij zelf onzeker? Dus, trek je gewoon niets van anderen aan en draag waar jij je goed in voelt want dat is en blijft het belangrijkste!


    Going crazy from the Moment I met You <3