• Vorig jaar heb ik de hele zomer lange broeken gedragen, omdat ik vind dat ik lelijke benen heb, ook ben ik niet naar de zee geweest omdat ik me schaam in bikini, men ouders waren daar echt kwaad voor, maar dat veranderde niks aan mijn mening

    Maar in de winter dacht ik dan toch, misschien moet ik toch maar kleedjes en korte broeken dragen, en een bikini, zo dik ben ik misschien ook weer niet. Ik probeerde me er dus wat over te zetten, en na hard werk heb ik men eigen lichaam toch weer kunnen aanvaarden


    Maar nu!

    Ik ging gisteren naar het stad, en aangezien het mooi weer was deed ik een kleedje aan. Men ma vind kleedjes niet mooi en zei me dat ook. Ik had zo iets van So what! jij vind kleedjes niet mooi, maar jij bent niet de rest van de wereld hé. Dus ik hield het aan. Natuurlijk had men ma al verteld aan men vader dat ik naar het stad was gegaan in een minirok (wat dus totaal onwaar was, want ik had een kleedje aan tot aan men knieeen) En toen ik thuis kwam waren ze dus allebij kwaad op mij, en toen ik vroeg waarom ik geen kleedjes aan mocht zeiden ze dat ik daar de benen niet voor had!

    Het beetje zelfvertrouwen dat ik had opgebouwd zakte dus in één seconde in elkaar, ik vond mezelf weer dik, lelijk alles gewoon! en nu vinden ze het raar dat ik hele dagen loop te huilen. Nu zeggen ze dat ik dom ben omdat ik zelf niet inzie dat ik wel mooie benen heb, maar toch, nu zijn ze te laat, wat ze gisteren hebben gezegt heeft me echt gebroken ...

    Jullie vinden het misschien raar, maar ik ben echt gekwetst ... zeker omdat het van men ouder komt ö

    Niemand is perfect.
    En je ouders zeggen dat waarschijnlijk alleen maar omdat ze niet willen dat je een kleedje aan hebt. Draag gewoon lekker wat je wilt, het is jouw leven en niet dat van iemand anders. Je gaat toch niet de hele zomer met veel te warme kleren binnen zitten en niets doen omdat andere mensen jouw benen misschien niet mooi vinden? Hun hebben hun eigen benen, kijken ze daar maar lekker naar. Opflikkeren ermee.
    (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    Niemand is perfect.
    En je ouders zeggen dat waarschijnlijk alleen maar omdat ze niet willen dat je een kleedje aan hebt. Draag gewoon lekker wat je wilt, het is jouw leven en niet dat van iemand anders. Je gaat toch niet de hele zomer met veel te warme kleren binnen zitten en niets doen omdat andere mensen jouw benen misschien niet mooi vinden? Hun hebben hun eigen benen, kijken ze daar maar lekker naar. Opflikkeren ermee.
    (:

    Ik denk niet dat ik dat ga kunnen, ik keek vanmorgen nog maar in de spiegel en ik begon al te huilen

    JustFamous schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat ik dat ga kunnen, ik keek vanmorgen nog maar in de spiegel en ik begon al te huilen

    Ik keek net in je fb..
    Hoe KAN jij jezelf lelijk vinden zeg!
    Want dat ben je echt niet!
    Praat er anders over met een goede vriendin, misschien dat die je van gedachten kan veranderen..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Fucking lullig. O.O
    Ouders snappen dat vaak ook niet. >.<


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Fucking lullig. O.O
    Ouders snappen dat vaak ook niet. >.<

    Nja, ze troosten me niet eens, ze vinden het Bizar dat ik mezelf lelijk kan vinden .. Maar toch, ze denken echt da ik dit gewoon doe voor hun aandacht maar dat is totaal niet zo, integendeel

    dat vind ik echt érg !
    dat je ouders zoiets zeggen Ö,ze zeiden het waarschijnlijk enkel en alleen zodat jij zou doen wat ze vroegen,maar dan nog,dat doe je toch gewoonweg niet als ouder Ö ?


    everybody needs a song.

    das echt vet kut. wat lullig. :O
    ik vind mn lichaam ook niet mooi en loop liever ook niet in van die rokjes en bikini's enzo rond. en van mijn ouders moet dat per se!als ik iets aan heb wat ik veel te kort vind en ik dat naar beneden trek worden ze vet narig en als we dan van die dingen gaan kopen loop ik in de stad te huilen maar dan zeggen ze dat ik me niet zo moet aanstellen. maar ik vind dat echt vreselijk >.<. ik begrijp je dus wel, ik zou ook heel erg gekwetst zijn!


    She said: I gotta find out for myself

    Ik zou gewoon myn ouders voor de rest van myn leven negeren moesten ze dat doen. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Ik keek net in je fb..
    Hoe KAN jij jezelf lelijk vinden zeg!
    Want dat ben je echt niet!
    Praat er anders over met een goede vriendin, misschien dat die je van gedachten kan veranderen..


    Scream for mercy!

    omygod zeg, die veranderen snel van mening. ze horen toch trots te zijn op zo een dochter als jij. en je bent niet lelijk. absoluut niet.


    we've only said goodbye with words

    Kijk, dit is gewoon nogal gemeen van je ouders, en naar zoiets moet je zeker niet luisteren! Ik ben er zeker van dat je er wel goed uitziet in kleedjes en rokken^^
    Echt waar, je ouders overdrijven gewoon of weet-ik-wat.
    Je ouders hebben niet altijd gelijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Da's inderdaad kut. Ze horen net blij voor je te zijn. En trots op jou. Ik zou zeggen: keep wearing dresses ü


    Live for something or die for nothing

    Bedankt allemaal, gelukkig dat jullie nog zo lief zijn, want men ouders gaan nu eten, en ik was ook beneden, en men ma zit zo wat rot tegen me te doen dus ik antwoord niet, en dan dekt ze de tafel, voor 2 personen! Zijzelf en men pa!
    Argh ik haat ze nu echt zo hard!

    Dat is echt niet aardig. Ik begrijp echt dat dat je kan kwetsen! Maar meid, bedenk wel, hoe vervelend de opmerking van je ouders ook is, het blijven je ouders. Ze houden echt van je, maar ze hebben gewoon totaal ongelijk over wat ze tegen je zeiden. Volgens mij wilden ze gewoon niet dat mensen je misschien uit zouden lachen, maar ik begrijp echt dat je nu minder zelfvertrouwen hebt. Maar bedenk gewoon; zijn die slanke mensen schoonheden, of hebben ze gewoon geluk? Iedereen is mooi! En jij bent ook gewoon prachtig, wat ze ook over je zeggen!;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    djeezes wat voor ouders heb jij o_O
    srry mr komaan zoiets zg je toch niet
    meid ik vind het echt erg voor je maar hey drg gwn rokkn is of een kleedje;) gelijk wt je ouders er van denken je moet je kleden hoe jij je voelt;)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....