• Oke wie kent het verhaal? Dat je zwaar afhankelijk ben van je fiets? Denk je yeeh fietsje pakken voor elke kilometer, hoef ik gelukkig niet te lopen en dan naar friends, kranten bezorgen, naar school enzo? en dan fiets je een kilometer en dat hij zegt jah bekijk het maar!?

    Nou dat heb ik dus deze week gehad en dat wel meerdere keren op dezelfde weg maar met veel geluk wou hij alle keren nog klaar tot donderdag :S. Fietste ik een kilometer, was bijna thuis en toen begon mijn fiets gewoon enorm begin te piepen. even achteruit trappen en het was weg en d8 ow gelukkig niks ernstigs. Nou blijkbaar wel want na paar dagen later iets van 3 kilometer gefietst te hebben in ons eigen dorp begon het gedonder, want hoe hard ik ook trap, de ketting zit er nog op enzo maar vooruit gaat hij dus niet meer :S. Versnellingen zitten er niet op.

    Ding is toch al 20 jaar oud en nogal verrot dussss, Nouw jah dan maar een nieuwe halen ^^ Heb dus echt geen verstand van fietsen dus hoe the hell moet ik uitleggen wat er aan de hand is als ik niet eens weet wat er mee aan de hand is :S.b Ben meer een computertypje BTW (A).

    En het grootste probleem is: Ik ben afhankelijk van een fiets. Zonder een simpele fiets beland ik vaker in de schijt dan een dorpsmongool.

    Wie weet er een tip?
    Moet ik er een van het stadion jatten die nog wel goed is? Nou zo ver komt het uiteindelijk wel met al dat gedonder. Dan maar voor de 2e keer midden in de nacht op straat lopen.

    Dan maar hopen dat ik niet word betrapt door de politie (A).

    Oke nog sorry voor dit vet rare topic maar ik moet hulp. Ik wil niet vaker in de schijt belanden dan de dorpsmongool dus tsah :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ....hmm.. ik wil je niet op het slecht pad bregen maar ik zeg stelen(A)


    death to the one at the end of the serenade.

    Wat je natuurlijk ook kunt doen als je niet al te veel geld wilt besteden aan een fiets

    na de fietsen maker gaan en vragen of ze een tweedehand fiets hebben

    die zijn meestal maar rond de 50 euro

    euhm kzou ni stele ze,, want de flikke zen er altij wnnr ge ze echt ni nodg ebt ^^eb et al is ondrvonne toen iemand 8erop mn fiets zat en diej flik wel 15min aan een stuk zage:S :P


    HaveFun!

    kzou nie stln want zo graak je nog meer in de scheisse en als je ouders nie toestmmn om je geld te lene vo een nieuw efiets kun je idd een tweedehands kopn...:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    -_-, goed goed
    volg mijn advies maar niet -_-


    death to the one at the end of the serenade.

    hahah oke het is maybe allemaal al geregeld.

    Morgen gaat mijn opa er naar kijken en mijn nicht heeft een fiets die ze aan ons wil geven. We hebben besloten dat ik haar fiets in gebruik neem :). Het is btw een damesfiets en volgens veel maten van mij fietsen damesfietsen veel beter xD.

    OMG ik op een damesfiets, half totelos van 3 jaar oud door ons dorp heen fietsen :D.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Nog beter :D


    De herenfiets is al een hele poos weer klaar en als ik op een rechte asfaltweg fiets zonder tegenwind kan ik makkelijk over de 50 Km/H fietsen want er zitten nu versnellingen op :O.

    Zijn gewoon 2 andere wielen ingekomen van een oude sloopfiets xD. De wielen wat ik dus nodig had waren juist goed aan die sloopfiets en mijn fiets ziet er nu net zo goed uit als dat hij net is gekocht.

    Ik trap heel langzaam maar niet zwaar. Hij trapt bijna zo als een Automatische fiets xD.

    Maar het grappige is dat het geen automatische fiets is xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D