• Goedendag, dit is de laatste want ik moet zo weg. jammer he!

    maar goed, wie heeft allemaal een iPod, en zo ja, welke ?

    ik heb de iPod Classic grijs.

    <3

    iPod nano, roze.

    Ipod Touch


    All was well.

    BarbiesDICK schreef:
    Ipod Touch

    -jatjat-
    :9~

    Ik heb geen ipod. ;(


    None but ourselves can free our minds.

    Geen iPod, wel gewoon MP4.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    grijze iPod Nano


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    - iPod shuffel grijs
    - iPod shuffel blauw
    - iPod Touch met doorzichtig hoesje

    Maar de 1e 2 gebruik ik niet meer, daar zijn de oortjes van kaduuk en ik gebruikt gwn mijn Touch. Die is veeel fijner^^


    -

    Ik heb niets van zo'n muziekspelertje. Ik had er eens een gratis van de bank zo gewoon een MP3, en die werkte best nog lang! O.o Maar nu is die al laaaaang de vuilbak in :'D
    Ik hoef er niet eens een! Maar als ik het kreeg aangeboden zou ik het wel aannemen, tenminste als ie nieuw zou zijn :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb vrijdag een zilveren iPod Classic gekocht met een zwartrood hoesje (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ipod nano zilver 4gb =) Wil er 1 van 8gb, Heb geen ruimte meer op de 4gb ipod.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ik heb een I-pod Nano (zwart), echt de eerste die is uitgekomen zo ongeveer.

    ja ik heb ipod die kleine van 150 euro en die hele grote. en iphone =)

    Ik heb geen iPod, vind het maar bullshit, die dingen zijn focking duur :'3. Heb gewoon een Creative mp3 en die doet het ook goed, en zo duur was die nieteens :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik had een blauwe shuffle, maar heb maar een mp4 gekocht voordat ik de maker van iTunes persoonlijk kwam vermoorden. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Marshmellow schreef:
    'k heb er lekker geen x'D