• Hee,

    Ik zing :D en het leek me leuk om het jullie te laten zien ^^ Ik maak eigen nummers, en ik cover ook andere nummers ^^

    Klik hier om te luisteren

    Greetzzz Sas

    ps : ben trouwens nieuw hier ^^ (doeg)

    wauuw |:
    Moooi <3
    & welkom n.n

    Het lijkt net of ik jou ergens van ken! O.O
    En je zingt mooi!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    welcome.
    En het is mooi, maar soms overdreven, vind ik :X


    -

    Mooi jognee =3

    en welkom op Q


    We can only learn to love by loving.

    Pufash schreef:
    welcome.
    En het is mooi, maar soms overdreven, vind ik :X

    -deelt Pufash's mening-

    Ik vind dat je echt een hele mooi stem hebt soms wel een valse noot. Maar als jij zanglessen ofso zou volgen, denk ik . Dat jij echt een prachtige stem zou hebben.


    A. ikmisje.

    Je zingt soms een beetje té hard. :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind dat je filmpjes en slechte kwaliteit hebben dus is het niet zo fijn om naar te luisteren. Ik vind No one wel oké gezongen maar Just dance van Lady Gaga is vreselijk :X Ik kan niet zeggen dat je stem prachtig is, je zingt soms echt vals sorry. Maar met wat zanglessen kan je vast een mooie eigen stem ontwikkelen.

    Verder welkom op quizlet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je zingt soms zo hard dat het vreselijk is om naar te luisteren. Als je echt een goede stem wilt ontwikkelen zou ik zangles nemen,

    Het is wel mooi, maar soms overdrijf je wel een beetje bedoel soms ga je echt wel een beetje hard en dan word het inderdaad vreselijk om naar te luisteren.

    Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo mooi.:X Wantwant, het is soms nogal hard en overdreven. Bovendien, idd, als je zingt moet je een beetje uitstralen dat je wat zelfvertrouwen hebt. Maar nu vind ik dat niet zo mooi.
    Uh nee, niet mijn smaak.

    Mijn mening.


    everything, in time

    Decoy schreef:
    Ik vind dat je filmpjes en slechte kwaliteit hebben dus is het niet zo fijn om naar te luisteren. Ik vind No one wel oké gezongen maar Just dance van Lady Gaga is vreselijk :X Ik kan niet zeggen dat je stem prachtig is, je zingt soms echt vals sorry. Maar met wat zanglessen kan je vast een mooie eigen stem ontwikkelen.

    Verder welkom op quizlet.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik vind je wel mooi zingen maar dat liedje van lady gaga was echt vreselijk:$..


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    Misschien moet je wat rustigere nummers doen en het een beetje opbouwen.
    Als je meteen moeilijke nummers gaat doen ga je idd vals.
    Maar niet opgeven! Gewoon zangles nemen, heel veel oefenen en een platencontract binnenslepen!
    <3


    i'll wait here for you in my time of dying.

    Decoy schreef:
    Ik vind dat je filmpjes en slechte kwaliteit hebben dus is het niet zo fijn om naar te luisteren. Ik vind No one wel oké gezongen maar Just dance van Lady Gaga is vreselijk :X Ik kan niet zeggen dat je stem prachtig is, je zingt soms echt vals sorry. Maar met wat zanglessen kan je vast een mooie eigen stem ontwikkelen.

    Verder welkom op quizlet.