• [/Spreekt over ex-vriendin die ik nu haat]

    dat wijf is niet normaal! echt serieus ze denkt dat ze knap is en populair en alles X_x en iedereen haat haar en dat merkt ze niet eens weetje hoe grappig. maar goed..

    het begon allemaal ongeveer een jaar geleden. het was de eerste schooldag en ik ontmoette haar : Sam*. Ik en Sam hadden het leuk samen maar mijn andere vriendin Kim* vond haar een dom wijf en haatte haar.

    en nu ongeveer 9 maand later zijn kim & sam BFFL x_x en haten ze mij allebei. leuk he? en ik had vandaag corvée met hun na de pauze,dan moeten we de kantine aanvegen x_X maar in de pauze had ik een melige aanval gehad en om een grapje had ik al mijn drinken uitgeproest op allemaal tassen,waaronder die van Sam. en het was al bijna opgedroogd toen dat kind zei dat ik het schoonmoest gaan maken dus ik deed dat niet x_x en dus gingen we opruimen.

    waren we bijna klaar moesten we alles in de vuilnisbakken gooien met stoffer en blik zegt dat wijf in eenx :'' ja Nicol doe jij dat maar want jij hebt mijn tas ook niet schoongemaakt.'' dus toen werd ik fcking kwaad op haar en heb ik der uitgescholen voor stomwijf en gezegt dat ik haar haatte enzo. en kim stond er heel droog bij te kijken alsof het der niks boeide en dat vond ik best grappig. maar ik kreeg dus als reactie van haar ''God hee weet je niet wat het verschil is tussen een grap en serieus zijn fzue?'' en ik vond dat dus zo niet grappig he dus ik zeg heel vals ''Jouwn grappig zijn nooit grappig dom wijf..'' en toen ben ik weggegaan. echt serieus ik haat dat kind x_x niet nromaal gewoon.


    We can only learn to love by loving.

    Kan me nog herinneren hoe dat bij mij ging in de eerste. Als 12-jarige brugsmurf keek ik al neer op m'n leeftijdsgenoten die een probleem zo enorm konden opblazen. Dan zitten die wijven maandenlang achter je aan. Like, get over yourselves fuckers.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn ex vriendin heeft toen we ruzie hadden mij uit lopen dagen toen begon ik te schelden en dat zei ze tegen iedereen en ze begon erge leugens over mij te vertellen tegen iedereen die niet waar zijn, ze heeft iedereen tegen mij op gezet. En iedereen haat mij nu en ze zijn echt klote aan het doen tegen mij. Er zat sinds een paar dagen een nieuw meisje op school. Heel leuk aardig kind. Maar dat ex vriendin vond het maar een dom wijf. Dus ik vond het wel zielig geen vrienden enzo. Dus ik trok met haar op. Ze accepteerde mij voor wat ik was maar toen mijn ex vriendin zag dat we vrienden waren ging ex vriendin ineens heel aardig doen tegen mijn vriendin. Maar die ex vriendin had een ziekte waar door iedereen haar zielig vond. Dus ook dat nieuwe kind. Ze zat ook haar optestoken tegenover mij. Nu gaat die nieuwe ling alleen maar met mijn ex vriendin om en ziet me niet meer staan. Dit schoolleven is echt kut(huil)

    Zo had ik ook een vriendin. Ech kut, maarja...


    A. ikmisje.

    Op de een of andere manier moet ik heel erg denken aan een meisje uit mijn klas.
    Nouja, gewoon negeren denk ik.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Go Nicol ^^
    Ik vind dat je juist hebt gehandeld ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    > Verplaatsing naar Relatie (met een ex vriendin).


    Tanya is de beste.

    Oké, ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb een ex-vriendin en een vriendin. De ex-vriendin heet: Marleen en de vriendin heet: Büsra. Nou zit ik bij Büsra, komt da wijf aanlopen en neemt Büsra mee, dan gaat da vuile wijf zitten smoezen over mij dat ik een of andere lelijkerd heb gezoend. OMYNGOD. Busra heeft het me verteld en ik heb haar daarna uitgescholden van: `Kutwijf, kun je niks beters bedenken. Iedereen weet toch al dat jij jongens van 16 pijpt, dus als ik iemand zoen boeit het hun niet. Én ik heb niet eens gezoend. Wáár haal jij die gedachten vandaan?´ Tja, en toen was het stil en rende ze weg.
    Lang leve ik. Maar ik haat da wyf zo omg echt. Ik ga haar morge vermoorden! X____X


    we've only said goodbye with words

    Ahg ja. Het is kut zo'n 'vriendinnen' ik heb ook half zo iets mee gemaakt. Alleen licht het verhaal anders. Maarja weetje,eigenlijk ben je dan gewoon beter af zonder haar.

    Ahg ja. Het is kut zo'n 'vriendinnen' ik heb ook half zo iets mee gemaakt. Alleen licht het verhaal anders. Maarja weetje,eigenlijk ben je dan gewoon beter af zonder haar.


    Je hebt gelijk. Weg met de ex-vriendinnen! :Y)


    we've only said goodbye with words

    Voor zulke dingen ben ik echt te niet meisje :'] God, dat gebitch.
    Kzou dr gewoon telkens als ze langsliepen een keertje keihard met mijn schouder tegen beuken. :']


    Mew <3

    Kzou dr gewoon telkens als ze langsliepen een keertje keihard met mijn schouder tegen beuken. :']


    tjaa, dat kan ook. maar bella vindt bitchfiten leuk om te zien, maaar dat doet ze niet.


    we've only said goodbye with words

    Soulmate schreef:
    Op de een of andere manier moet ik heel erg denken aan een meisje uit mijn klas.
    Nouja, gewoon negeren denk ik.


    /

    Aurelia schreef:
    Kan me nog herinneren hoe dat bij mij ging in de eerste. Als 12-jarige brugsmurf keek ik al neer op m'n leeftijdsgenoten die een probleem zo enorm konden opblazen. Dan zitten die wijven maandenlang achter je aan. Like, get over yourselves fuckers.


    God, wat herkenbaar. Die wijven zijn gewoon walgelijk.
    Grow up or something.


    Elegance is refusal.