• hallo piemelzakken. (:

    ik had een tijdje terug, een topic aangemaakt. Ik heb dus nu een verhaal, en dat zie je dan door de ogen van een jongen. Luca. Het verhaal gaat over hem, en zijn relatie. Hij heeft verkering met Roos, maar hij krijgt het idee dat Roos dingen voor hem verzwijgt. Dit blijkt ook waar te zijn. Roos word dunner, en stiller. Roos is niet meer de Roos. Luca durft niet te vragen wat er is, omdat hij bang is. Uit eindelijk vertelt ze wat er met haar is, maar het blijkt dat ze daarna niet meer lang te leven heeft.
    Voorproefje:
    Ik zucht, en tik met mijn pen op de tafel. Ik haat wiskunde, ik heb het nooit goed gekund. ‘’Luca!’’ Roept iemand naar mij. Ik schrik op. ‘’Ben je er wel bij?’’ Ik voel dat ik rood word. ‘’Luca, dit is al de zoveelste keer! Ga je maar melden bij je afleidingleider.’’ Mijn mond zakt open. Hij is begripvol, maar ik kan hem niet al mijn geheimen vertellen. Nee. Ik pak mijn spullen, en sjok de klas uit. Ik zucht, ik kan natuurlijk futloos in de aula gaan zitten maar, wedden dat mijn wiskunde leraar even langs komt! Laat ik het voor de zekerheid toch maar doen. Ik sjok naar het kamertje, waar ik al vaker heb gezeten. Ik klop aan. ‘’Kom maar binnen.’’ Ik loop naar binnen, en neem plaats op de stoel. ‘’Zo, wat heb je nu weer gedaan?’’ Ik kijk even naar de muren. Ze zijn saai en wit, geen enkel schilderij hangt eraan.


    Do or Don't ?
    Orgineel ?
    Titel goed ?

    Dankjulliewel! <3

    Is goed hoor(Y)

    Mooi verhaal:P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Moet je doen tis goed


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~