• Voor een halfjaar op vakantie trekken ver weg waar ze gewoon kunnen genieten en van al de stress en de fans vanaf zijn. Of de jongens gaan nog in elkaar zakken.
    De tokio hotel die ik mis.

    Ik heb medelijden met ze.

    Ik mis de vroegere tijden toen ze nog zo.. zo Tokio Hotel waren en niet zulke marionettes van de muziekindustrie. ik geloof niet dat vakantie zal helpen,ze zullen toch verstoord worden door paparazzi waar ze ook zijn.. ik denk dat iedereen ze gewoon een x met rust moet laten. maar ja dat is iets wat nooit zal gebeuren.


    We can only learn to love by loving.

    eigenlijk niet het beste zou zijn als ze in hun boxer gingen optreden dat zou egt vet zijn O.O


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    tripje nr de maan mss xD daar kan niemand hen volgen ^-^ whaah srr (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, helemaal gelijk.


    A. ikmisje.

    Omygash.. Ik mis die linker dus zo hard.. En ik ben het eens met je idee (=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik zou een spontane huilbui kunnen krijgen door die foto, maar om eerlijk te zijn, heb ik geen zin om me nog hierom te bekommeren. Ik vind het zielig voor de jongens, meer kan ik niet veranderen, helaas.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat lijkt me inderdaad het beste ja. Tokio Hotel doet het niet meer voor de lol. Maar voor de beroemdheid, de eer, het geld. En dat alleen maar voor de muziekindustrie. Ze hebben er geen lol meer in, dat is te zien ook. De fans willen zoveel, logisch dat ze gestresst raken. De druk komt van alle kanten, van de platenmaatschappij, de manager, de fans.
    Ik gun ze daarom ook hartelijk een jaartje of 2 vakantie :) Zo hebben ze genoeg tijd om te ontspannen, liedjes te bedenken en een album te maken, niet waar?


    a figment of your imagination