• Voor een halfjaar op vakantie trekken ver weg waar ze gewoon kunnen genieten en van al de stress en de fans vanaf zijn. Of de jongens gaan nog in elkaar zakken.
    De tokio hotel die ik mis.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)En hieraan moet ik zelfs nog iets toevoegen. Jullie maken me stuk voor stuk pislink met opmerkingen als 'ze zien er niet meer gelukkig uit, de foto's zijn nep' Dat waren ze godverdomme al meer als een jaar geleden, maar als toen iedereen is even nagedacht had, dan was het niet zover gekomen.. Echt niet.

    Ik heb moeite gedaan alles te lezen. But ja,als je mensenkennis hebt dan hebde he al lang door. Ik had het ook al lang door. Marja,wanneer je er iets van zei was er altijd een antwoord zoals; "Dat kan niet,dat is niet zo,het is wel tokio hotel,die kunnen niet ongeullig zijn" of wat dan ook. Maar sowat.

    SecondBeva schreef:
    Niemand weet dat ze al weken opgesloten zitten in mijn kast. (Y)


    als ze bij jou zitten, wie zitten er dan bij mij in de kast :S?


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ben ik mee eens, ze moete ff rust enzo :O zeker omdat heel veel fans gaan zeiken om de cd enzo, hun willen hem perfect hebben voor ons

    Agree
    Ze lijden onder stress van de nieuwe CD. Het duurdt veel te lang en ze hebben schrik dat het niet goed voor ons zal zijn.
    En die Franse Stalkerbende mogen we ook nie vergeten...


    death to the one at the end of the serenade.

    Iciaa schreef:
    ben ik mee eens, ze moete ff rust enzo :O zeker omdat heel veel fans gaan zeiken om de cd enzo, hun willen hem perfect hebben voor ons

    dat haat ik zo dat er zo hard om die cd gezeurd word! Oké, we wachten er al lang op, maar laat de jongens doen, die cd zal wel komen. Wat is het belangrijkste; hun gezondheid of die verdomde cd die 'nu eindelijk wel mag gaan komen' ? Voor mij toch nog altijd het eerste.. -_-en zoals je zegt; ze willen hem gewoon perfect hebben voor ons, als dat niet lief is :p

    KirstenSnaps schreef:
    Oké ik ga even gezellig doen.

    Wtf, zien jullie dit nu pas? Waarom werden ik en Tara vorig jaar dood genegeerd toen we dit schreeuwden? Toen we letterlijk bijna schreeuwden of jullie wilde stoppen met die massahysterie? Sorry hoor, maar nu is het te laat. Nu zijn ze al dood en kapot van binnen. En het zal niet lang duren voor ze dat van buiten ook zijn. Een lullig vakantietje red ze niet meer hoor..
    Echt ik zweer het jullie als jullie is een blik binnen die muren hadden gehad, dan waren jullie nog niet eens begonnen met al die onzin. En ik hoop dat veel mensen zich aangesproken voelen, want dit is ook hard nodig!!!!
    Kijk dan is wat we die arme jongens aan hebben gedaan. We namen hun privacy, geluk en leven. En nu niet gaan zeiken dat ze geen andere keus hadden.. Want dat hadden ze niet. Wat zou jij doen als iemand je verteld dat je stoutste dromen tot werkelijkheid gebracht kunnen worden, maar dat ze dan wel even vergeten te vertellen aan welke regels je je allemaal moet houden over een paar jaar? Ik weet niet of jullie hier ooit wel eens over nagedacht hebben..?
    Ze zijn kapot, levensmoe, kunnen niet meer, en dat alles.. door de lieftallige fans. En door niemand anders.

    (cool)
    You go girl.


    ok

    Serieus, Kirsten, ik ben het dus damn hard met jou eens O.o
    Vorig jaar zag ik het niet eens, ik merk het pas de laatste maanden. Ik vond het bullshit wat er werd gezegd, en het enige waar ik op hoopte was die nieuwe album. Die is er nog niet gekomen, en ik haakte af. Ze boeiden me niet meer. Maar nu ik zie wat er met ze gebeurd is vind ik het dus zo fucking erg o.o'
    I miss them.


    ok

    KirstenSnaps schreef:
    Oké ik ga even gezellig doen.

    Wtf, zien jullie dit nu pas? Waarom werden ik en Tara vorig jaar dood genegeerd toen we dit schreeuwden? Toen we letterlijk bijna schreeuwden of jullie wilde stoppen met die massahysterie? Sorry hoor, maar nu is het te laat. Nu zijn ze al dood en kapot van binnen. En het zal niet lang duren voor ze dat van buiten ook zijn. Een lullig vakantietje red ze niet meer hoor..
    Echt ik zweer het jullie als jullie is een blik binnen die muren hadden gehad, dan waren jullie nog niet eens begonnen met al die onzin. En ik hoop dat veel mensen zich aangesproken voelen, want dit is ook hard nodig!!!!
    Kijk dan is wat we die arme jongens aan hebben gedaan. We namen hun privacy, geluk en leven. En nu niet gaan zeiken dat ze geen andere keus hadden.. Want dat hadden ze niet. Wat zou jij doen als iemand je verteld dat je stoutste dromen tot werkelijkheid gebracht kunnen worden, maar dat ze dan wel even vergeten te vertellen aan welke regels je je allemaal moet houden over een paar jaar? Ik weet niet of jullie hier ooit wel eens over nagedacht hebben..?
    Ze zijn kapot, levensmoe, kunnen niet meer, en dat alles.. door de lieftallige fans. En door niemand anders.


    Mag ik amen zeggen? Dan zeg ik het ff: AMEN TO THAT. Haha, ik moet toegeven dat ik vroeger, maar dat was niet zo lang, zo'n hysterisch typetje was maar ik ben er achter gekomen dat het helemaal niet goed met hun gaat en zo. Ik vind de meeste van die fans echt zielig --' A'duh, je idool gaan stálken O.O

    Ik mis ze, ik mis het fan zijn van een band waar ik trots op was. Nu, nu ben ik niet meer zo trots. Door die gestroode fans word ene hoop gewoon verpest! Ik haat ze, ik haat die dome KUT fans wie ze stalken!
    En ik haat hun managment, ze zitten erdoor, iedereen die het ziet behalve die domme mannen in pakken die alleen geld willen verdienen aan TH met hun TH ondergoed!


    -

    ik luister niet naar TH, maar best zielig dat ze nu zo zijn als ik dit allemaal zo zie en lees ze zijn nog zo jong D:

    AxelRawr schreef:
    ik luister niet naar TH, maar best zielig dat ze nu zo zijn als ik dit allemaal zo zie en lees ze zijn nog zo jong D:

    Jep, zo jong...
    en nu zitten ze er al doorheen... :[


    -

    Niets kan ze op dit moment redden. Het is gewoon te laat.
    En ik ben het eens met Kirsten en Tara. 8D


    -

    Nou, heel veel koekjes naar Bill sturen, hopen dattie een beetje meer vet krijgt op dat eng dunne lichaam van hem.


    Life is hard and then we die

    Echt wel !!
    Maar euh...
    Kunnen ze dan eerst even het nieuwe album dumpen? :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    tomfreakske schreef:
    dnk je echt dat die ERGENS gaan geraken waar ze hen niet gaan vinden? Ze vinden TH overal
    + ik gun hen ook wel vakantie mr ik wil grg dt ze hier in B komn optrede ik mis ze:( (H)
    Xx


    Ja, inderdaad. Maar zelf een vakantie helpt niet meer, hoor.
    Eh, SORRY? o.o
    Wat een egoïstische opmerking, zeg! Hoe kun je dat zeggen? Denk eens even aan de jongens, ze zijn DOOD. Dood. Ik vrees dat je lang op een concert kan gaan wachten, wat logisch is.


    -