• Mijn nonkel is eng. Hij is volledig racist, kakt homo's altijd uit, hij heeft iets tegen dunne meisjes. Mij noemde hij overlaatst dat ik lelijk was van magerheid ofzo iet > < hij vind het leuk om beesten te doden, zo zei hij ook overlaatst dat hij ons marie -mijn poesje- met gemak wilt doodschieten en in de pot gooien. Een maand geleden was het mijn verjaardag, er was dan ook een familiefeest. Je moet niet denken dat hij me een gelukkige verjaardag wenst, dat heeft hij trouwens nog nooit gedaan. Hij zit altijd aan zijn dochter, mijn nicht. Echt, zit hij heletijd over haar billen te wrijven > < Hij is zelf zo dik als iets, maar over zichzelf mag er géén woord verkeerd gezegt worden, en op andere heeft hij altijd commentaar. Serieus, ik heb soms schrik van hem .


    Some people make the world special just by being in it

    Inamorato schreef:
    (...)
    Geen flauw idee, maar mss omdat het jou nonkel is en hij hém écht niet moest volgens mij vond hij die ene die teveel zei dan nog leuker

    DE JANNEMAN!
    luister jij naar die radio van Rick?


    Some people make the world special just by being in it

    weareTORRES schreef:
    (...)
    DE JANNEMAN!
    luister jij naar die radio van Rick?

    Jaaa, ik accent grappig vind ;X
    En man mijn naam is wel Jan héa


    The soul needs autumn.

    Inamorato schreef:
    (...)
    Jaaa, ik accent grappig vind ;X
    En man mijn naam is wel Jan héa

    Sorry jan!


    Some people make the world special just by being in it

    OH EM GEE

    OMG:|

    Dit is echt erg.....

    -Leef met je mee- :'(


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    Ocharme. >-<
    Straks komt hij nog achter je aan en wil 'ie je vangen. ;o

    weet ik ben blond maar wat is een nonkel.:S

    @ lovertjeth: Een 'oom'. Op het belgisch is het Nonkel, in Nederland dus gewoon oom.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    @ lovertjeth: Een 'oom'. Op het belgisch is het Nonkel, in Nederland dus gewoon oom.



    oo danke

    Wtf geef em aan bij de politie!

    sweetlovley schreef:
    (...)


    oo danke


    Geen dank. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    weareTORRES schreef:
    (...)
    Ja, kan wel zijn dat hij vissen ook niet moet. Ik zie hem al aankomen met een mes hoor :'D


    All was well.