Ik ben een nieuwetijds kind. het zijn nogal veel kenmerken om op te noemen maar het komt erop neer dat een kind al vanaf jonge leeftijd paranormaal begaaft is. wat ik vooral heb is dat ik sterk emoties voel, visioenen heb, soms schimmen/geesten zie en ik heel slecht tege veel mensen en grote drukte kan doordat ik dan teveel doorkrijg. Ik heb het eens een vriendin verteld... die is inmiddels mijn vriendin niet meer omdat ik door haar keihard ben uitgelagen en ze me belagelijk maakte. Ik ben wel trots op mijn gaven omdat ik een vriendin ermee heb geholpen. ze had zelfmoord pogingen gedaan en ik zag vaak een soort schim en op een gegeven moment werd die heel duidelijk. toen heb ik haar dat verteld en ineens begon ik een soort van uit mezelf te praten over dingen die ze me niet eens had verteld. ze begon te huilen omdat het haar heel erg raakte en sindsdien gaat het veel beter met haar:)
Ik ben ook 'n nieuwetijdskind. p;
Ik vind het heel bijzonder, maar af en toe ook best irritant. Ik voel me daardoor soms echt anders dan leeftijdsgenoten, jij niet? o;
Ik vind die gaven echt bijzonder, omdat je er mensen mee kunt helpen. (Wat jij dus gedaan hebt.)
Het enige nadeel vind ik dat ik niet tegen veel drukte kan enzo, dat put mij helemaal uit en daardoor kan ik b.v. nooit lang naar de disco enzo. En dat snappen mijn vriendinnen dan weer niet, want die hebben nergens last van enzo. Maar ze weten er wel van, en maken d'r nooit problemen van.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'