Ik heb geen idee of ik dat kan, misschien kan iemand dit lezen, en kijken of ik het wel kan, van welke ervaringen ik heb gehad.
We waren mijn kat heel lang kwijt, en elke keer zag ik hem op het hoekje van de bank liggen waar hij altijd lag, en ik hoorde hem steeds miauwen onder het raam, maar hij was er niet. Toen hoorden we dat hij dood was, en heb ik het nooit meer gehoord of gezien.
En ik heb een keer gehad, dat elke keer als ik bijna in slaap viel, er iets op me af kwam. Eerst leek het een hand die van mijn bureau kwam, en daarna een enorme spin die van mijn droomvanger boven mijn bed naar beneden viel. Ik heb gewoon de hele nacht niet meer geslapen.
Ook een keertje hoorde ik allemaal geluiden in mijn kamer. Ik heb een kopje (heel dom) waar ooit 10 jaar geleden thee in heeft gezeten
Maarjha, het lepeltje was er nogal in vast gaan plakken, en die kreeg ik er niet meer uit. Die nacht hoorde ik het lepeltje bewegen, en de volgende ochtend zat hij gewoon los
Mijn moeder zei dat het mijn oma was die wou dat ik mijn kamer ging opruimen ![xD xD](/images/smilies/XD.jpg)
En in mijn zusjes kamer is het eng, als ik daar slaap zie ik altijd dingen die er niet zijn. Ze heeft een mand, en daar zag ik het bovenlijf van iemand opstaan. Ook zag ik iemand aan het voeteneinde van het matras waar ik op lag. En toen ik bij haar in bed lag, zag ik naast me een verrot hoofd met de tong uit de mond. Ik lag met mijn hoofd naast de voeten van me zusje, en ze schopte ertegen, en ik hoorde een doffe klap, en de vorige ochtend was er helemaal niets.
Als mijn deur opstaat, lijkt het ook vaak alsof er mensen door de gang lopen.
Nouja, dat waren mijn ervaringen.