• Hi there. :')
    Ik moet even me verhaal kwijt, namelijk over mijn poes.
    Zo'n anderhalve week geleden was ze plotseling erg ziek geworden. Ze kon niet meer op haar achterpoten staan en at niks meer. We waren naar de dierenarts gegaan en die kon niks vinden. Twee dagen later kon ze ineens op één achterpoot weer lopen, maar haar rechterachterpoot was helemaal slap geworden. Alsof het alleen maar een stukje slappe huid was. En zodoende is ze in die week nog meer achteruit gegaan en uiteindelijk hebben mijn moeder en ik besloten om haar vanavond een spuitje te laten geven. En zodoende is mijn allerliefste poes om 19:21 van de wereld afgegaan. Grace, zo heet mijn poes, betekende wel heel erg veel voor me. Ik kreeg haar voor mijn geboorte en ben dus ook echt met haar opgegroeid. Wanneer ik weer eens huilde, kwam ze altijd tegen me aanliggen en kroelde. Ze was een grote steun voor me en daar dank ik haar voor.
    Sorry als ik jullie hiermee lastig val, maar ik moest het even kwijt.

    † R.I.P Grace.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Gossie.
    Give me a hug!
    -knuffelt-
    Ik moet bijna zelf huilen als ik dat zo lees, ik kan daar echt niet tegen. Lieve meid, heeeeel veel sterkte <3

    Lieve Grace,

    Ik heb je nooit gekend,
    maar ik hou van jou.


    EGYPTIAN GOD

    Misschien heeft ze een klein hersenbloedinkje gehad, daar is mijn kat ook in januari aan overleden. Als je moet praten, zeg het maar ;]
    Veel sterkte, het valt niet mee om een dierbare te verliezen, ook al is "het maar" een beestje.

    Sterkte(H)

    Omg, lieverd!
    Veel sterkte <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omg. zo erg!
    -Knuffelt haar plat-

    Veel sterkte <3

    Heel veel sterkte..(H)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    -geeft Lisa hug-
    Echt erg voor je..
    Sterkte.<3

    Ik ga vanavond bidden voor Grace en jou en dat is geen grap (cat)


    All was well.

    Jeetje, veeel sterkte =/ <3


    I don't need words to feel those lips.

    germ :o

    sterkte<3


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dank jullie allemaal, het heeft me al een klein beetje geholpen. <3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    sterkte meid, zal een heel lief beest geweest zijn =) R.I.P. Grace(flower)

    x


    ItWasn'tMe..x

    Misschien heeft ze een klein hersenbloedinkje gehad, daar is mijn kat ook in januari aan overleden. Als je moet praten, zeg het maar ;]
    Veel sterkte, het valt niet mee om een dierbare te verliezen, ook al is "het maar" een beestje.

    De dierenarts zei dat het niet hoogstwaarschijnlijk een hersenbloeding was.
    Maar ik vond het te zielig om haar nog overal mee te sleuren om foto's te maken en alles.
    Nu heeft ze geen pijn meer, maar het gemis is wel erg kut.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Echt heel veel sterkte (K)(H)(flower)