• Ik vind een jongen uit mijn klas leuk: Jip*
    Maar een vriendin van mij die ook in mijn klas zit vind Jip ook leuk. Nu weet ik dit omdat zij het mij heeft verteld maar ik ga haar echt niet vertelen dat ik hem ook leuk vind want zij praat snel haar mond voorbij.
    Als we op msn zitten praat ze ook de hele tijd over hem enzo en dan moet ik maar weer doen alsof ik hem niet leuk vind.Maar ik heb het gevoel dat Jip mij leuk vind maar stel dat hij mij dan bv verkering vraagt,moet ik dan ja of nee zeggen?
    Want aan de ene kant vind ik hem al vanaf heb begin van het schooljaar leuk maar aan de andere kant, mischien wilt die vriendin dan ook geen vriendinnen meer met me zijn.

    Hulp?

    * naam verzonnen;)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 14:09 ]

    Ja, want jij vind hem blijkbaar ook leuk.

    Ze is niet echt een goede vriendin als ze alles doorlult. Ik zou het gewoon met hem nemen als hij dat wil.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik vind dat je ja mot zeggen.. en ja eigenlijk moet je het wel tegen die vriendin zeggen :x maar erbij zeggen dat ze het écht niet mag doorvertellen.. en nou weet ik niet hoe enorm ze haar mond voorbij praat, maar anders zeg je dat je het ook van haar doorverteld? niet echt aardig idd maar misschien houd ze dan wel haar mond :#


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Zeg dat gewoon tegen je vriendin.
    Het is nogal moeilijk.

    k vind dat je ja moet zeggen
    want ik denk dat als die vriendin weet dat jij hem ok leuk maar hij vind haar leuk en niet jouw en hij vraagt haar dat zei dan ook ja zou zeggen
    maar je moet het wel tegen je vriendin zeggen want als jij ineens met hem hebt terwijk zei niet eens weet dat je hem leuk vind komt er denk ik zoieso een ruzie


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ik vind dat je ja moet zeggen en eerlijk zeggen tegen je vriendin dat je ook gevoelens hebt voor die Jip, I know it isn't easy maar ik denk dat dat het beste is
    good luck x


    But love's a malady without cure

    ik vind dat je dan ja zou moeten zeggen hoor.
    die vriendin zal het na een tijdje [hopelijk] begrijpen

    MissShinoda schreef:
    ik vind dat je ja mot zeggen.. en ja eigenlijk moet je het wel tegen die vriendin zeggen :x maar erbij zeggen dat ze het écht niet mag doorvertellen.. en nou weet ik niet hoe enorm ze haar mond voorbij praat, maar anders zeg je dat je het ook van haar doorverteld? niet echt aardig idd maar misschien houd ze dan wel haar mond :#

    Wat zij zegt. ;p


    Mew <3

    Als het een échte vriendin is dan moet ze dat maar accepteren vind ik :Y).
    Succes!


    I don't need words to feel those lips.

    omg. dat probleeem had ik gister nog ><.
    ik zou gwn ja zeggen.
    Denk aan jezelf.. dat vertelde iemand mij gister. <33
    Maar gaa er gewoon voor als hij jou ook leuk vind.
    Xx


    ' niks is wat het zijn moet '