• Hey allemaal n_n
    Er is een fanactie voor op Werchter Boutique...
    Je moet namelijk een blaadje hebben met erop Gänsehaut(kippenvel) om in de lucht te houden!

    hier is de site waar je alles op kunt vinden >>
    http://billkaulitz.startspot.be/

    Je gaat gewoon helemaal naar onder, en dan rechts staat de actie... n_n
    Ik hoop dat je zo'n blaadje maakt en meeneemt... ^^

    OPGELET: DIT BLAADJE STEKEN WE NU IN DE LUCHT BIJ 1000 MEERE/OCEANS!!!!
    dankzij de joepie... -.-°

    -xXx-
    Maaike(doeg)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    M ik zie echt uit naar wb het zijn nog maar 10 daagjes! maar euhm moogt ge Gänsehaut ook gw op een blad schrijven xD


    We'll never be as young as we are tonight

    M ik zie echt uit naar wb het zijn nog maar 10 daagjes! maar euhm moogt ge Gänsehaut ook gw op een blad schrijven xD

    Doe maar... n_n Zolang da je maar een blaadje hebt waar het opstaat en dat ze het kunne lezen! ^^
    Oe :D nog 10 dagjeuhs!!!!


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    (...)
    Doe maar... n_n Zolang da je maar een blaadje hebt waar het opstaat en dat ze het kunne lezen! ^^
    Oe :D nog 10 dagjeuhs!!!!
    (N) nee ni waar nog 9 en een paar uur:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Kun je ook doen...Eigenlijk maa'k het niet zo veel uit want zoasl al gezegt is...ze zullen eht tog niet echt zien....dus kun je beter gewoon een gekleurde ballon de lucht in gooien! ;D
    ja da is wel maar wacht is hoe kun je nu een ballon in de lucht gooien? die gaan wel ni zweven è! der zit geen gas in:P die zullen gewoon direct o de grond vlln xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    de gänsenhaut actie wist ik al ^^
    ben hem dan ook massaal aan het doorvertellen xD

    en ik neem ook wel een ballon mee, en alcoholstiften heb ik altijd bij de hand xD

    x.

    En nu de actie verspreiden. Staat het al in de joepie eigenlijk. Ik heb het ook gestuurd..XD


    You'd took my breath but I'll survive.

    Naar mijn wete staat het nog niet in de joepie :( x


    Tanya is de beste.

    Ik zou niets me balonne doen, want de fanactie in parijs op 21 juni was ook al me balonne dusja:D

    Ik zou niets me balonne doen, want de fanactie in parijs op 21 juni was ook al me balonne dusja:D
    ja en als we die in de lucht gaan late gaan die toch weer valle é! dus zouden we iets originelers bedenken?

    Ik zou niets me balonne doen, want de fanactie in parijs op 21 juni was ook al me balonne dusja:D
    ja en als we die in de lucht gaan late gaan die toch weer valle é! dus zouden we iets originelers bedenken?

    staat het al in joepi??

    balonnen(Y):P:D

    (...)ja da is wel maar wacht is hoe kun je nu een ballon in de lucht gooien? die gaan wel ni zweven è! der zit geen gas in:P die zullen gewoon direct o de grond vlln xD

    Ja da's waar...(baby)
    Maar, mss als we ze in het pûbliek zo kunnen laten "rond dwarrelen"...:8
    Zo gewoon al die ballonen opblazen en dan gewoon door het publiek gooien,,,is leuk om te zien en te doen! :D(yeah) ;)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik denk gewoon da da super mooi gaat worden! :D

    Nog maar 9 daagjes :D x


    Tanya is de beste.

    Ik denk gewoon da da super mooi gaat worden! :D

    Nog maar 9 daagjes :D x

    idd n_n

    OOOOEEEE, kan ni w8en!!! (yeah)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon