• Hey allemaal n_n
    Er is een fanactie voor op Werchter Boutique...
    Je moet namelijk een blaadje hebben met erop Gänsehaut(kippenvel) om in de lucht te houden!

    hier is de site waar je alles op kunt vinden >>
    http://billkaulitz.startspot.be/

    Je gaat gewoon helemaal naar onder, en dan rechts staat de actie... n_n
    Ik hoop dat je zo'n blaadje maakt en meeneemt... ^^

    OPGELET: DIT BLAADJE STEKEN WE NU IN DE LUCHT BIJ 1000 MEERE/OCEANS!!!!
    dankzij de joepie... -.-°

    -xXx-
    Maaike(doeg)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Oja,, ^^
    je neemt best ook een gekleurde ballon mee en een alcohol stift...
    Zodat je bij Geh die ballon kan oplaten,,,zie je oko op die site staan bij de fanactie van Gänsehaut... n_n

    -xXx-
    Maaike


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    kom in orde(Y) kga er ook nog mkn vo men vriende zoda we er alemaal 1hbbn dan;)(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Oja,, ^^
    je neemt best ook een gekleurde ballon mee en een alcohol stift...
    Zodat je bij Geh die ballon kan oplaten,,,zie je oko op die site staan bij de fanactie van Gänsehaut... n_n

    -xXx-
    Maaike
    ma wa moet je dan op die ballon schrijve?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)ma wa moet je dan op die ballon schrijve?

    Geh n_n


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    hoe the hell wil je dat er op gaan schrijven? en dat zien ze toch niet, je kan beter ballonnen doen en dan de lucht in gooien, dat zien ze wel als er genoed zijn.


    You'd took my breath but I'll survive.

    hoe the hell wil je dat er op gaan schrijven? en dat zien ze toch niet, je kan beter ballonnen doen en dan de lucht in gooien, dat zien ze wel als er genoed zijn.

    Die actie is vna iemadn ander sop Quizlet,,,maar ik weet niet of hij er al opstond,,, ik hbe het ook van die site...xD het doet er niet toe of er geh opstaat of ni,,,we moeten alleen veel geklerude ballonen hebben die we de lcuht in kunnen alten :D


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    (...)
    Die actie is vna iemadn ander sop Quizlet,,,maar ik weet niet of hij er al opstond,,, ik hbe het ook van die site...xD het doet er niet toe of er geh opstaat of ni,,,we moeten alleen veel geklerude ballonen hebben die we de lcuht in kunnen alten :D
    ehm ja. vind ik ook, ik ga er geen geh op schrijven, alsof ik daar tijd voor heb.


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)
    Geh n_n
    hoe kom je daar nou toch op seg om dar geh op de schrijve! ;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)hoe kom je daar nou toch op seg om dar geh op de schrijve! ;)

    Was een plotse ingeving!
    xD
    Kwam zo m'n gedachten ingewandeld xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    (...)
    Was een plotse ingeving!
    xD
    Kwam zo m'n gedachten ingewandeld xD
    oh cool ik heb geen gedachte--' alleen een concert van th zit dar erges in men kop;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)ehm ja. vind ik ook, ik ga er geen geh op schrijven, alsof ik daar tijd voor heb.

    ja,,,als je gaat moeten staan roepen en meezingen,,, ff snel ballonetje opblazen en nog ff op je gamek Geh er op schrijven zie ik ook niet zitten x] GEwoon ballon opblazen en de lucht in gooien! :D ;)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    eigenlijk is het niet erg aardig om er geh op te schrijven. zo van, nou tokio hotel, we hebben genoeg van jullie dus geh!


    You'd took my breath but I'll survive.

    eigenlijk is het niet erg aardig om er geh op te schrijven. zo van, nou tokio hotel, we hebben genoeg van jullie dus geh!
    éja ze heeft een punt! mar da zullen ze wel ni dekn als we er nu opschrijve: wir lieben ihr! ofzoiets?:8


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    eigenlijk is het niet erg aardig om er geh op te schrijven. zo van, nou tokio hotel, we hebben genoeg van jullie dus geh!

    Ö
    ja,eigenlijk... Gewoon ballonetjeuh dus n_n


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    (...)éja ze heeft een punt! mar da zullen ze wel ni dekn als we er nu opschrijve: wir lieben ihr! ofzoiets?:8

    Kun je ook doen...Eigenlijk maa'k het niet zo veel uit want zoasl al gezegt is...ze zullen eht tog niet echt zien....dus kun je beter gewoon een gekleurde ballon de lucht in gooien! ;D


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon