• Oké, voor de mensen die het leuk vinden: ik heb een nieuw idee voor een serie waarin zowel Harry Potter áls Twilight voorkomt. En ga alstjeblieft geen haatreacties plaatsen dat ik dat niet met elkaar moet vermengen (ik weet niet of iemand dat zo ziet). Mij leek het wel leuk om te doen ^_^. Hier het idee:

    Het jaar 2025 - de zomervakantie is voorbij, wat betekent dat Lily Loena Potter voor de zevende keer op rij terugkeert naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Net als alle andere leerlingen aan de toveracademie denkt ze weer een doodgewoon studiejaar tegemoet te treden, waardoor ze dan ook nietsvermoedend (vergezeld door haar neef Hugo Wemel) met de Zweinsteinexpress op pad gaat. Maar wat als de gehele toverwereld bedreigd wordt door een groep machtswellustende vampieren - de 'Volturi's' genaamd? En wat hebben die zes vreemde en uiterst excentrieke leerlingen hier precies mee te maken? Vijf van hen horen zo te merken allemaal bij elkaar, de 'Cullens', maar wie is eigenlijk die zesde jongen die wel heel erg buiten de boot valt?

    Lijkt het jullie wat & is het origineel/onorigineel? En misschien weten jullie nog een leuke/mooie/coole titel :Y) Tell me!

    Dank jullie voor het lezen! ;)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Geweldig verhaal, zeker doen he!!!
    En een titel, dat moet je natuurlijk ook hebben he. Wel euhm??? Geen idee, sorry


    Ik denk er zelf nog wel over =) Maar ik ben nu bezig met de personages uitwerken enzo x'D En de hele verhaallijn =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Doen, ik vind hem heel origineel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    lijkt me echt coowl:P
    laat je me weten wanneer je deel afhebt??


    Love makes you feel perfect :D

    Not The Year That I Expected


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nothing Happens Twice


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Bedankt voor de titels HappyKiss! Die eerste lijkt me wel leuk, maar ik denk nog even. In ieder geval bedankt!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Titel Idee: Edward Makes me happy. Is dat een Idee?

    Nog een:
    Addicted of Love
    of
    He´s Making my day

    iniedergeval; Wanneer begin je? :P


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    DOEN! Ik maak hem zeker n_n


    All was well.

    DOEN :O

    Waarschuw me als het eerste deel er is

    xoxo

    *bedenkt titel*

    'not only witches and wizards are on Zweinstein..'

    ik heb echt geen flauw idee, maar ik wil hem lezen! zet je snel deel 1 on?

    'Not The Year That I Expected' van HappyKiss vind ik ook super leuk <3

    xoxo


    It's not the same without you.

    Hij lijkt super, dus gewoon doen! ^^
    Titels, hmm:
    Moonlight and magic.
    Ik heb eigenlijk geen idee :'D


    What you see, is what you get.

    Ik had er eigenlijk net eentje bedacht; How to save a life (jah, van The Fray xD). Dat heeft zeer goed te maken met waar het verhaal om draait :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ow, maar mensen, echt super bedankt voor jullie titelhulp hoor =) En ik vind het leuk dat jullie 'm willen lezen ^-^ Ik heb al een beetje een plotje bedacht & mssch zet ik vanaaf/morgen de eerste on, maar ik moet eerst nog iets voor eco & wis maken --'


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Het eerste deel staat online! =)

    http://www.quizlet.nl/quiz/302295/how-to-save-a-life-hptwilight--prologue/


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle