• Oké, voor de mensen die het leuk vinden: ik heb een nieuw idee voor een serie waarin zowel Harry Potter áls Twilight voorkomt. En ga alstjeblieft geen haatreacties plaatsen dat ik dat niet met elkaar moet vermengen (ik weet niet of iemand dat zo ziet). Mij leek het wel leuk om te doen ^_^. Hier het idee:

    Het jaar 2025 - de zomervakantie is voorbij, wat betekent dat Lily Loena Potter voor de zevende keer op rij terugkeert naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Net als alle andere leerlingen aan de toveracademie denkt ze weer een doodgewoon studiejaar tegemoet te treden, waardoor ze dan ook nietsvermoedend (vergezeld door haar neef Hugo Wemel) met de Zweinsteinexpress op pad gaat. Maar wat als de gehele toverwereld bedreigd wordt door een groep machtswellustende vampieren - de 'Volturi's' genaamd? En wat hebben die zes vreemde en uiterst excentrieke leerlingen hier precies mee te maken? Vijf van hen horen zo te merken allemaal bij elkaar, de 'Cullens', maar wie is eigenlijk die zesde jongen die wel heel erg buiten de boot valt?

    Lijkt het jullie wat & is het origineel/onorigineel? En misschien weten jullie nog een leuke/mooie/coole titel :Y) Tell me!

    Dank jullie voor het lezen! ;)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    het lijk mij een super verhaal ^^
    echt doen!
    laat je het me weten waneer hij er is ;)
    xx
    samantha


    i like cookies :Y)

    het lijk mij een super verhaal ^^
    echt doen!
    laat je het me weten waneer hij er is ;)
    xx
    samantha


    Zal ik doen =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dat verhaal lijkt me écht hip. En hoewel ik geen twilight verhalen maak, zal ik deze zeker doen (het idee is echt heel goed).

    Laat me weten als je er een serie vn maakt!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Eigenlijk. Lijkt het me best een leuk idee (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Weet je dat doet me denken aan die ene serie van Laura en ik vroegr, met HP en TH :X
    Echt doen!!
    Ik hoor het wel als hij er is..


    everything you imagined, and more...

    geniaal '3

    doen natuurlijk!!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Thnx voor de reacties =) Ik moet alleen nog een goede naam verzinnen voor die jongen (baby)xD En ik heb heel veel ideetjes, maar ik moet ze nog even aan elkaar breien zodat alles klopt :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Deon , doen, doen !

    lijkt me vet leuk! =]


    It's not the same without you.

    Oh en btw is iemand erop tegen als het een Edward-lovestory wordt :X Ik weet het, dat is niet origineel, maar de manier waarop wel I think :Y) Gheghe xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    [=

    Lijkt me Leuk! ^^


    Ga je snel beginnen?

    =]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Oh en btw is iemand erop tegen als het een Edward-lovestory wordt :X Ik weet het, dat is niet origineel, maar de manier waarop wel I think :Y) Gheghe xD

    DOEN!
    Dat word echt gaaf, zeg me wnr de 1e er is! :'D


    -

    [=

    Lijkt me Leuk! ^^


    Ga je snel beginnen?

    =]


    Ja, ik ben net klaar met een stuk ges leren & ik vind het wel weer genoeg voor vandaag =) Niet te veel in een keer anders wordt ik gek ^-^ Ik ga nu ff beginnen met het plot uitschrijven enzo, want anders ben ik bang dat ik dalijk vast komt te zitten in het verhaal (A)xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Owja, en nog een titel of course x'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Geweldig verhaal, zeker doen he!!!
    En een titel, dat moet je natuurlijk ook hebben he. Wel euhm??? Geen idee, sorry


    Live life limitless.