• Het is toch te gek voor woorden de jongens hebben zeker geen rust dit gaat te ver!

    Creeper McCreepersons

    Zoals we inmiddels allemaal wel weten zijn de laatste paar dagen behoorlijk wat fanmade foto's van Tokio Hotel bij de studio opgedoken. Sommigen onder ons vinden het maar niks, anderen kunnen hun geluk niet op. Ook vandaag is de kans groot dat er weer iets nieuws (video, foto, misschien zelfs een audio-opname?) op het net landt. Toch rest de vraag: hoe ver gaat die fanstalkerazzi nou eigenlijk?

    Een fan uit Hamburg is naar de studio toegecrosst om te zien hoe de situatie is en vertelt het volgende:

    "Er staan zo ongeveer vijf auto's voor de studio en maarliefst 20 fans hebben met hun tentjes een ware camping opgezicht. Dit alles om nog meer foto's van Tom's nieuwe kapsel te kunnen maken. Veel van hen zijn van plan om de gehele paasvakantie daar te beleven. De buren hebben veel last van de fans en meerdere malen de politie gealarmeerd. Tevens heb ik gehoord dat een aantal fans door de omheining zijn gebroken, geprobeerd hebben in de studio in te breken met als gevolg dat Bill (en de andere Jungs vast ook) behoorlijk ontzet waren. Ik geloof dat ze nu meer beveiligingsmaatregelen nemen. Dat wil zeggen dat er videocamera's worden geplaatst. Die houden alles wat zich binnen de grens van 20 meter van de studio beweegt goed in de gaten."



    Damm oke wat vinden julie?


    ps: loopt deze topic uit de hand of wat dan ook laat ik er een slotje opzetten^^


    Some angels have no wings.

    Wist ik al.
    En natuurlijk is het fucking achterlijk.
    Maar het gebeurd en je kunt er niet veel aan doen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Mij gaat het een beetje te ver. Als je effe wacht dan zal r vast bij het nieuwe album veel fotos shoots zijn en kan je daar naar kijken^^


    Some angels have no wings.

    Ik vind t echt debiel om zoiets te doen :\
    als ik mn haar geknipt heb, komt toch ook niet iedereen voor mn deur kamperen ?^^

    Mij gaat het een beetje te ver. Als je effe wacht dan zal r vast bij het nieuwe album veel fotos shoots zijn en kan je daar naar kijken^^

    Maar sommige zijn te obsessed dat ze niet kunnen wachten. ><
    Om eerlijk te zijn; Ik maak me er niet eens druk om.
    Ik ben er niet bij, dus ik ga er ook niet over oordelen.
    Misschien is dit ook wel weer een beetje opgeblazen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    als ik mn haar geknipt heb, komt toch ook niet iedereen voor mn deur kamperen ?^^



    nee moet er niet aan denken sommige fans gaan te ver! Inbreken om op zeg hoe laag ben je gevallen!


    Some angels have no wings.

    Geef toe, TH-fan zijn gewoon obsessed. Bij haast geen enkele artiest gaan mensen hele weekende van tevoren in tentjes voor de deur liggen om ook maar een zweetdruppel van Bill op te vangen.


    I want my bloody cheese now!^^

    Geef toe, TH-fan zijn gewoon obsessed. Bij haast geen enkele artiest gaan mensen hele weekende van tevoren in tentjes voor de deur liggen om ook maar een zweetdruppel van Bill op te vangen.

    Het is wel bill's zweet hoor!
    Wedden dat je daar op marktplaats oid heelveel geld mee vangt? :giggle:

    Wedden dat je daar op marktplaats oid heelveel geld mee vangt? :giggle:



    Bewwaar het eersthonder jaar laat het daarna onderzoeken en je bent rijk^^XD


    Some angels have no wings.

    O.O
    Bill, Tom, Gustav en Georg zijn toch ook maar mensen die wat beroemder zijn? Laat die mensen toch gewoon leven. --' En ik maar denken dat die hysterische fans verleden tijd zijn. :|


    You'll never dream alone. <3

    (...)


    Bewwaar het eersthonder jaar laat het daarna onderzoeken en je bent rijk^^XD

    misschien dat als ze een concert geven ik er toch maar even heen moet. wie gaat er mee 4 weken van te voren wachten? ^^

    O.O

    Bill, Tom, Gustav en Georg zijn toch ook maar mensen die wat beroemder zijn? Laat die mensen toch gewoon leven. --' En ik maar denken dat die hysterische fans verleden tijd zijn.


    Dacht ik ook meid maar zoo zie je maar weer, er zijn toch nog veel fans en veel die te vergaan. stel jij bent beroemt dan gaat ik toch ook niet inbreken? of wel?


    Some angels have no wings.

    O.O
    Bill, Tom, Gustav en Georg zijn toch ook maar mensen die wat beroemder zijn? Laat die mensen toch gewoon leven. --' En ik maar denken dat die hysterische fans verleden tijd zijn. :|

    Nee, de hysterische fans op quizlet zijn redelijk voorbij. :'D

    Even wat anders, maar hoe heeft Tom zn haar dan? xD En is het waar dat Bills haar nu voor 'the rest of his life' zo zal zitten: http://media.photobucket.com/image/Tom%20Kaulitz%20new%20hair/saiima_93/Bill4.jpg
    Sorry, maar het ziet er BESPOTTELIJK uit xD


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)

    Dacht ik ook meid maar zoo zie je maar weer, er zijn toch nog veel fans en veel die te vergaan. stel jij bent beroemt dan gaat ik toch ook niet inbreken? of wel?

    Doe maar niet. Als iemand inbreekt gewoon om foto's te trekken of al die shit dan kom ik al hysterisch achter je gerent met een stoel om je foto toestel in elkaar te rammen. But, die fans zijn [/heb er geen woorden voor]. Bij andere beroemdheden zullen ze dat toch niet doen?


    You'll never dream alone. <3

    Even wat anders, maar hoe heeft Tom zn haar dan? xD En is het waar dat Bills haar nu voor 'the rest of his life' zo zal zitten: http://media.photobucket.com/image/Tom%20Kaulitz%20new%20hair/saiima_93/Bill4.jpg
    Sorry, maar het ziet er BESPOTTELIJK uit xD

    wat ik van anderen gehoord heb, zou tom zn haar nu zwart hebben en zn dreads eruit ofzo.