• Het is toch te gek voor woorden de jongens hebben zeker geen rust dit gaat te ver!

    Creeper McCreepersons

    Zoals we inmiddels allemaal wel weten zijn de laatste paar dagen behoorlijk wat fanmade foto's van Tokio Hotel bij de studio opgedoken. Sommigen onder ons vinden het maar niks, anderen kunnen hun geluk niet op. Ook vandaag is de kans groot dat er weer iets nieuws (video, foto, misschien zelfs een audio-opname?) op het net landt. Toch rest de vraag: hoe ver gaat die fanstalkerazzi nou eigenlijk?

    Een fan uit Hamburg is naar de studio toegecrosst om te zien hoe de situatie is en vertelt het volgende:

    "Er staan zo ongeveer vijf auto's voor de studio en maarliefst 20 fans hebben met hun tentjes een ware camping opgezicht. Dit alles om nog meer foto's van Tom's nieuwe kapsel te kunnen maken. Veel van hen zijn van plan om de gehele paasvakantie daar te beleven. De buren hebben veel last van de fans en meerdere malen de politie gealarmeerd. Tevens heb ik gehoord dat een aantal fans door de omheining zijn gebroken, geprobeerd hebben in de studio in te breken met als gevolg dat Bill (en de andere Jungs vast ook) behoorlijk ontzet waren. Ik geloof dat ze nu meer beveiligingsmaatregelen nemen. Dat wil zeggen dat er videocamera's worden geplaatst. Die houden alles wat zich binnen de grens van 20 meter van de studio beweegt goed in de gaten."



    Damm oke wat vinden julie?


    ps: loopt deze topic uit de hand of wat dan ook laat ik er een slotje opzetten^^


    Some angels have no wings.

    (...)
    Nee, de hysterische fans op quizlet zijn redelijk voorbij. :'D


    Uhu, daar ben ik blij mee, maar mijn vroegere vriendinnen die zijn nog HYSTERISCH. Maar dan ook erg hysterisch. [/Maar ik spreek ze niet meer, dus weet ik niet of ze nog zo erg zijn.]


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    wat ik van anderen gehoord heb, zou tom zn haar nu zwart hebben en zn dreads eruit ofzo.


    Omg, dus Tom&Bill hebben zo goed als van haar verwisseld xD Haha, ik stel me nu voor hoe het zal zijn; Bill met een gitaar, dreads door elkaar schuddend en gitaar-neukend... En dan preutze Tom ernaast, die in een microfoon staat te brullen xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Uhu, daar ben ik blij mee, maar mijn vroegere vriendinnen die zijn nog HYSTERISCH. Maar dan ook erg hysterisch. [/Maar ik spreek ze niet meer, dus weet ik niet of ze nog zo erg zijn.]


    een vriendin van mij als je toen die tijd zij bill was homo kon je rennen door de schoolxD maar goed weetje ik spreek der niet meerXD dus tjah weetje mensen zijn gek^^


    Some angels have no wings.

    ik ben onschuldig!!

    sirieus , ik ben niet echt fan so xD


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Die mensjes hebben gewoon niets te doen en gaan daarom hun idolen een bezoekje brengen. [/heeft medelijden met elke beroemdheid die zo worden lastig gevallen van fans]


    You'll never dream alone. <3

    heeft Tom nieuw haar?:S *voeltzichachtrstaand*

    btw ik zou ook doodgrg is naar hun studio gaan maar om daar nu weken aan een stuk te overnachten om nieuwe pics van ze te bemachtigen vind ik té:S strx mkn ze th nog kapot..ik weet het het kan leuk zijn enzo maar ze moetn niet gaan overdrijve strx moet th nog maar oppassen voor hun fans dan voor de paparazzi:(

    'zucht' ik wil dat TH naar hier terugkomt (België) en een concert spelen:( zitten we allemaal niet meer zo vast in al die roddels want mij hangt ht m'n voeten uit
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    verplaatst naar subforum de band van Tokio Hotel

    Daarom schaam ik me the hell out here als normale fan.


    -

    Ik vind t echt debiel om zoiets te doen :\
    als ik mn haar geknipt heb, komt toch ook niet iedereen voor mn deur kamperen ?^^

    Ehm, wie zegt dat. :X
    -houdt haar mond-


    ok

    Damn, fucking niet normaal dit btw.


    ok

    Zo'n mensen horen in 't gesticht vind ik. x]


    If music be the food of love, play on!

    Even wat anders, maar hoe heeft Tom zn haar dan? xD En is het waar dat Bills haar nu voor 'the rest of his life' zo zal zitten: http://media.photobucket.com/image/Tom%20Kaulitz%20new%20hair/saiima_93/Bill4.jpg
    Sorry, maar het ziet er BESPOTTELIJK uit xD


    Neen, naar het schijnt is het al bekend of zo dat het maar tijdelijk is.
    Heb ik ook maar gelezen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    oké, dat gaat te ver.. Dude, gewoon om hun kapsel of wathever te zien?! We zullen het wel zien als ze trg interviews en concerten geven..

    thoeveelste topic hierover is dat al? o_O
    Like sorry mr ik moet echt iets kwyt
    ik word al helemaal zot van al die berichten van ja Tom z"n haar is het nu echt zwart of is het een doekj en ja Bill dit en Bill is eigendunk aan het worden en Gustav is papa (naja die vond ik iegenlijk wel lol xD) en Georg gaat weg van TH en blablabla
    Vanaf dat het stil is rond TH stapelen de roddels zich overal op en beginnen sommige er nog in te geloven als ze ze veel te horen krijgen
    like ik word hier al gek hoe zou TH zich dan voelen?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik vind het gewoon schraal (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.