• Ja, ik moet mijn stem opnemen. Voor zaken die ik nu niet aan jullie neus ga hangen :') Maar ik heb geen idee hoe ik het zou kunnen doen. Iemand een ideetje? En het moet wel alleen je stem zijn, zonder filmpje dus.
    thx x.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Met je mp3 ?

    Met je mp3 ?

    Mijn mp3 is naar de haaien, dus dat wordt al geschrapt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kreunend alsof je klaarkomt :P
    en dan iemand zijn naam roepen om die persoon te naaien :')


    Niet geschoten is altijd mis..

    met je mobiel?? xD


    Stop holding me under and let me breathe.

    Met je mobiel? Of heb je zo'n opneem dingsje? Kan je dat gebruiken ^^

    Kreunend alsof je klaarkomt :P
    en dan iemand zijn naam roepen om die persoon te naaien :')

    Wth? Ja, zo kan ik echt wel opnemen hoowr. Als je niets zinnigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je mond toe. Dank u oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Met je mobiel? Of heb je zo'n opneem dingsje? Kan je dat gebruiken ^^

    Zo'n opneemdingsje? :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik haat zijn reacties.
    maar idd, je mobiel is misschien wel slim?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Met je cam, en dan via zo'n site dat filmpje omzetten tot muziek?=']


    everything, in time

    (...)
    Zo'n opneemdingsje? :')


    Ik weet niet hoe dat noemt :'D Da's zo'n ding en daar kan je iets mee opnemen. Zo'n casetterecorderdje of zo x]

    ik haat zijn reacties.
    maar idd, je mobiel is misschien wel slim?

    Jup, me too girl. Heb ik al geprobeerd en die geeft niet echt goeie kwaliteit af.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ik weet niet hoe dat noemt :'D Da's zo'n ding en daar kan je iets mee opnemen. Zo'n casetterecorderdje of zo x]

    Ow ja! Ik weet wat je bedoelt >< Maar dat kan ik niet op de pc zetten dan, dus niet echt handig.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Met je cam, en dan via zo'n site dat filmpje omzetten tot muziek?=']

    Je cam neemt toch geen geluid op? De mijne toch niet oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Met je gsm? ;o


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Jup, me too girl. Heb ik al geprobeerd en die geeft niet echt goeie kwaliteit af.

    ja dat is waar.
    dat is echt het nadeel van telefoons. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.