• [/Kijkt naar der moeder]

    Ik word gek van dat wijf. x_x echt serieus ik wil naar de kapper voor nieuwe lagen want de mijne zijn er bijna uitgegroeid gaat ze helemaal zeiken over dat dat niet mag omdat mijn haar dan verpest is x_x
    HALLO STOM MENS IK HEB AL 4 JAAR LAGEN!? dus niet na 4 jaar ff gaan zeiken x_X en ze is boos omdat ik altijd boos word fseu ja Hallo dat mens gaat zelf tegen mij schreeuwen en gooit met deuren terwijl ze weet dat ik hoofdpijn heb.. x_x


    We can only learn to love by loving.

    Kom naar Bornem, kom mij halen en ga op een maandag naar de kapper want dan is mijn knappe kapper er :9~

    Euhm, lagen? En inderdaad, na 4 jaar maakt dat echt niet meer uit volgens mij :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kom naar Bornem, kom mij halen en ga op een maandag naar de kapper want dan is mijn knappe kapper er :9~


    Oke
    weetje als je de M van jou woonplaats afhaalt heb je mijn woonplaats


    We can only learn to love by loving.

    Kom naar mij, me moeder is kapper.:9~
    xxoo.


    ok

    Euhm, lagen? En inderdaad, na 4 jaar maakt dat echt niet meer uit volgens mij :')

    laagjes in je haar dat creert meer volume enzo en anders krijg ik slierten haar enz :X


    We can only learn to love by loving.

    Ja ik mag mijn haar ook niet meer verven ofzo omdat ik mijn eigen haar dan verneuk ofzo, en ik mag geen piercing en blablablaaaaa


    I don't need words to feel those lips.

    Knip het zelf? [/als je dat kan]
    Doe ik ook en ik ben tevreden over mijn resultaat. Like, ik mag niet eens naar de kapper. :O [/ouders vinden het geld verspilling]


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    laagjes in je haar dat creert meer volume enzo en anders krijg ik slierten haar enz :X

    Ahzow ^^ Kkun je niet naar de kapper gaan van je zakgeld fso?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omg, dat is niet lief.
    Gewoon kaalscheren, en dan heeft ze niks meer te zeuren over je haar. :'D


    You move me ......... Kurt

    njaa.. het zijn en blijven ouders hea. en als je het zo graag wil, ga je toch zelf naar de kapper.?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Eerst zien dan geloven.
    Kijken of je er de ballen voor hebt om het te doen =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Kom naar mij, Nicooooool!
    Mijn mama is kapster(nerd)

    jha moeders kunnen irritant zijn.
    mijn advies; als ze slechte zin hebben.. vooral niks vragen en netjes antwoord geven. proberen om niet te veel tegen haar in te gaan. als je t een ander x vraagt zal t best mogen ^^


    x


    It's just me hunney

    Ga gwn stiekem.


    A. ikmisje.

    Overdrijf je niet wat? (':