• En het kan me niets schelen dat het al honderden keren is gezegd!

    Ik snap het niet, Tokio Hotel is toch maar gewoon een band? Waar maakt iedereen zich druk om? o.o
    Als ik plots dreads ga laten zetten of ik laat een tattoo zetten of zo wordt er dan een drama overgemaakt? Nee toch.
    Maar omdat Tokio Hotel máár(!) een band is is het meteen een ramp dat ze veranderen!
    Iedereen verandert vroeg of laat en dat is niet de schuld van, de fans, Amerika en de platenmaatschappij!
    Dat is enkel en alleen de schuld van de persoon dat verandert!
    Amerika zit er toch voor niets tussen dat Bill dreads heeft?
    De fans zitten er toch voor niets tussen dat Tom zijn haar kort zou laten knippen?
    De plaatenmaatschappij zit er toch voor niets tussen dat ze arroganter of zo zijn geworden? [.wat ik niet vind]
    Het is gewoon enkel en alleen de schuld van, jawel:
    TOKIO HOTEL!
    Dus fuck the hell up pet je hokjes en al die shit!
    En geloof al die shit dat hier in het forum wordt neergedropt niet meteen, wacht af tot je het uit hun eigen mond hoort en begin niet te flippen, dank u!


    ps: Voor Bill zijn boodschap aan de fans klik hier.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    I agree to that, voor het eerst.
    En nu lees ik Bill's booschap eens. (:
    EDIT: Wow, die boodschap stelt veel voor... :/


    You move me ......... Kurt

    I agree to that, voor het eerst.
    En nu lees ik Bill's booschap eens. (:


    Het zal luisteren worden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Groot gelijk!
    Als Bill zo graag dreads wil is dat zijn probleem hij draagt het dusja hebbe wij nix mee te make
    zolang hij er maar blij mee is


    Magic never ends.

    Het is niet tokio hotel dat arrogant word.Het zijn de fans ^^
    oke ja,dat is mijn mening ^^

    IDD! Respect voor jou!


    I don't need words to feel those lips.

    Het is niet tokio hotel dat arrogant word.Het zijn de fans ^^
    oke ja,dat is mijn mening ^^


    Ik zeg toch ook dat ik vind dat ze niet arrogant zijn geworden? Het zijn de fans dat het denken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    hmmm... Oké, Uu hebt eigenlijk toch wel gelijk..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    Het zal luisteren worden.

    Ja, was ik al achter. [/dom]
    Waren toch wel 15 hele seconden...


    You move me ......... Kurt

    (...)

    Ik zeg toch ook dat ik vind dat ze niet arrogant zijn geworden? Het zijn de fans dat het denken.

    ik heb toch ook niet gezegd dat jij dat hebt gezegd? u niet aangevallen beginnen voelen ofso he x)

    (...)
    Ja, was ik al achter. [/dom]
    Waren toch wel 15 hele seconden...


    Ja, spectaculair gewoon --'

    Dude, we krijgen niet eens zijn f*cking kop te zien!
    Hoezo arrogant? [.gay-handje]
    Like, duh, niet gemeent!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dát is het leven van beroemdheden, dear. Like als Jessica Alba opeens zichzelf zou kaalscheren zou daar ook een heisa rond gemaakt worden ^^ Misschien niet zozeer hier, maar er zal overal wel over gepraat worden van: Oh my god, nu heeft ze al haar haren weggeschoren. Blablabla. Dus eigenlijk zou ik ook een topic kunnen beginnen met: 'Stop nu eens! Jhaa, Brittney Spears heeft zich kaalgeschoren en van die crap maar dat is zijzelf en als zij zich daar goed bij voelt, i don't care! Dat is ook maar eens mens hoor.'
    En Bill kan geen ene fuck Engels. Het mijne is zelfs beter.

    (...)
    ik heb toch ook niet gezegd dat jij dat hebt gezegd? u niet aangevallen beginnen voelen ofso he x)


    Ik wou enkel mee delen dat U gelijk heeft over dat gedeelte over de fans [a'] Ik voel me niet aangevallen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ik wou enkel mee delen dat U gelijk heeft over dat gedeelte over de fans [a'] Ik voel me niet aangevallen.

    Gnah oke dan ^^ het kwam over alsof ge u aangevallen voelde,want dan was het ni mijn bedoeling ;D

    (...)
    Gnah oke dan ^^ het kwam over alsof ge u aangevallen voelde,want dan was het ni mijn bedoeling ;D


    Ik voel me nou niet meteen snel aangevallen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is niet tokio hotel dat arrogant word.Het zijn de fans ^^
    oke ja,dat is mijn mening ^^


    *Ahum* De fans, Tokio Hotel én al hun producers worden arrogant ^^