• Camille verhuisd voor een jaar naar haar vader Pedro in Venetie,Italië. Al snel voelt ze zich helemaal op haar plek en gaat ze met haar vriendinnen mee naar het grote gemaskerde bal. Daar danst ze met de jongen van haar dromen,maar hij weet niet wie zij is. Wanneer de klok 12 uur slaat beseft Camille zich plotseling dat ze om half 12 weg had moeten gaan en dus rent ze weg van haar droomjongen,weg van het feest. onderweg verliesd ze haar masker die haar droomjongen vind. Hij gaat op zoek naar haar en komt stukje bij beetje achter haar identiteit


    Like Cinderella =']

    Origineel?
    Doen/Niet doen
    Celebs? zo ja welke?
    Titel?


    We can only learn to love by loving.

    Je moet hem doen! Ik wil hem maken ^^ & misschien met Chad Michael Murray? Die past in het plaatje ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Origineel =D
    Zekers doen, because; I LOVE VENICE =) damn, wat wil ik graag daarheen gaan<3
    The Mask? Nee, doet me denken aan die film uhm... Hidden Face? Ik ben slecht x_x
    Und kein Celebs:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ^^ ='] ik vind Hidden Face best goed.. of : The girl Behind The Mask..


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou btw ook wel voor geen celebs gaan. ^^ En ik heb geen idee voor een titel eigenlijk.
    Pretty Princess? Nééh :') Ik vind the girl behind the mask wel iets hebben. Maar is dat niet van een film ofso? Ik ken dat like =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou btw ook wel voor geen celebs gaan. ^^ En ik heb geen idee voor een titel eigenlijk.
    Pretty Princess? Nééh :') Ik vind the girl behind the mask wel iets hebben. Maar is dat niet van een film ofso? Ik ken dat like =P


    geen idee


    We can only learn to love by loving.