• Ik heb eerst een vraag; vinden jullie dat ik veel topics aanmaak?

    En dan nu mijn verhaal (nerd)
    Ik ging vrijdag zagen bij mijn mama, omdat ik een nieuwe jas en nieuwe schoenen wou hebben. Na een tijd had ik haar dan overgehaald om te gaan shoppen in Antwerpen. :Y) Maar toen kwam het! D:
    Blijkbaar ging het heel hard sneeuwen op Zaterdag en dan vooral in Vlaams-Brabant, dikke shit dat ik daar woon, want als het te veel sneeuwde, wou mijn mama niet helemaal naar Antwerpen rijden. Maar daar zijn we dan uiteindelijk toch geraakt. :3 Nou ja, niet dat we er veel hebben gedaan, want net toen we arriveerden had mijn mama door dat ze haar portefeuille vergeten was. x-x Dus zijn we helemaal terug gereden naar huis, heeft ze haar portefeuille gepakt en zijn we maar naar Leuven gegaan. :9~ Niet dat dat zo erg was, want nou heb ik allemaal leuke kleren :3 Die avond ben ik dan nog eens naar Leuven gegaan, omdat mijn zus naar de film wilde en toen hebben we Avatar in 3D gekeken :'DD


    All was well.

    haha ik zou niet weten of je veel topics aanmaakt.
    ik klik ze gewoon allemaal aan :Y)

    maaaar dan heb jij zo'n chill weekend gehad. ik heb ut hele weekend binnen gezeten omdat niemand iets kon doen en op tv was der geen **** en toen moest ik naar disney XD kijken . want me broertje had de pc overgenomen !


    letscrawlback- to the love we used to have.

    ik heb zaterdag stage gelopen en vandaag niks anders gedaan als slapen :O

    Valt wel mee.

    En leuk! Barbara kwam bij mij logeren vrijdag en ik ging het hele weekend schaatsen. Vrijdag was mijn crush er zaterdag niet hij had er de ballen niet voor en vandaag ook en hij keek de hele tijd naar mij! Dus nu ben ik lucky.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geen idee eigenlijk ='D
    Ik ben vrijdagavond gaan werken, zaterdag heb ik eigenlijk niets gedaan en vanmiddag ben ik weer gaan werken ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Papercut schreef:
    Valt wel mee.

    En leuk! Barbara kwam bij mij logeren vrijdag en ik ging het hele weekend schaatsen. Vrijdag was mijn crush er zaterdag niet hij had er de ballen niet voor en vandaag ook en hij keek de hele tijd naar mij! Dus nu ben ik lucky.

    Lucky, lucky, what a joy.
    Lucky, lucky, with my scooterboy.
    Hoewooohooo
    I'm in love.


    :9~


    All was well.

    ik ben bij een vriendin geweest dit weekend =']
    was echt leuk _O_

    Zaterdag geleerd en zondag geslapen
    Wat een leven --'


    Just a simple "I love you" (:

    Ik ben zaterdag ook naar Antwerpen geweest. Met de trein dan wel, doen we altijd. En mijn mama had haar portemonnee wel bij en toen hebben we gezellig gewinkeld met mijn zus ook nog. Alleen de sneeuw was niet zo leuk. :') En Leuven is ook leuk winkelen!