• Mijn school had mij gevraagd of dat ik zou willen zingen op zo'n raar gedoe. [/is de naam vergeten] But anyway, ik weet dus echt niet wat te zingen. Dus... Zou ik dit proberen. Of niet?


    You'll never dream alone. <3

    Soms zit je er toch een klein beetje naast. Maar ik zou hem proberen ^^

    @ Tranquillity,
    Eerlijk vind ik het veel leuker om wat kritiek te krijgen. Want als je alleen zou zeggen: 'je zingt goed.' dan is het alsof je er niets fouts aan doet, terwijl je weet dat er iets fouts aan is, maar die fout zelf niet kunt vinden. =)

    Dat is waar. Dus ben ik veel liever eerlijk, dan dat ik mensen een verkeerd beeld op de mouw speld. Dat is ook niet goed voor hen als je tegen ze liegt. Daarom ben ik altijd (meestal) eerlijk. [Soms is een leugentje om bestwil wel nodig, sommige mensen kennende. Nemen ze alles verkeerd op wat je zegt.oO]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mooi gezongen! Maar je zegt zelf hier ergens al dat je laag zingt. Misschien een iets lager lied? But, dit is ook vet goed hoor, begrijp me niet verkeerd =D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    @ xGORGEOUS,
    Dankje en ik zei dat als ik laag zing dat ik niet luid kan zingen en je soms zo mijn stem met moeite hoor. Sommigen vinden die stukjes uit het lied 'Jai Ho' niet laag, maar voor mij waren ze wel tamelijk laag en moest ik echt moeite doen om wat luider te zingen.


    You'll never dream alone. <3

    Niet doen. x']
    Lelijk liedj en gaat soms te hoog da j 't dan nii meer aankunt fs.


    If music be the food of love, play on!

    waar jij je het beste bij voeld. ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik luister liever naar jou dan naar de PCD :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Zeker doen, Kyleen zingt echt goed ;$
    Op sommige stukjes hoor ik het niet, en sommige stukjes slaat je stem iets over maar voor de rest echt goed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    I like it (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Jij bent veel beter dan de mensjes die dit echt zingen!

    Ik luister liever naar jou dan naar de PCD :Y)


    Is dat nu slijmen of meen je het? xD


    You'll never dream alone. <3

    Zeker doen, Kyleen zingt echt goed ;$
    Op sommige stukjes hoor ik het niet, en sommige stukjes slaat je stem iets over maar voor de rest echt goed.


    Haha, dankje. :)
    Wow, eigenlijk is het best raar om eens mijn echte naam te zien. :O xD


    You'll never dream alone. <3