• hej hej

    wat is de grapigste blooper van jou leekracht(en)?

    bij my:
    we waren op ardenen en de leerkrachten waren zat en een leraar loopt tegen een deur dus die deur moest open blijven staan daarna komt ie er nog is langst en valt ie gewoon binnen echt grappig

    xxx

    Mijn leraar Nederlands viel van de stoel.
    Mijn leraar Mavo stond op een tafel en toen die ervan wou gaan viel ie er bijna van.

    whaha oeejah die vergeet ik nooit xD

    We waren op 3daagse in Braives (voor ons Fans dus) en we gingen in het Frans trouwen..een jongen en een meisje werden geselecteerd van m'n klas en moestn trouwen xD was echt leuk en mijn lerares NL+godsd riep : Bèser! Bèser! iedereen dacht: betekent kussen...gevolg iedereen riep voor heel de stad: Bèser!Bèser!Bèser!Bèser!Bèser!Bèser!Bèser!Bèser!Bèser!
    Tot plots 1 van onze begeleiders naar de leerkrachtn stapte en iets tgn hun zei. ze schoten allemaal in de lach en we moestn plots stoppen met "Bèser" te gillen. wij: ??:8 We keken in de woordenboek wat bèser wou zeggen en er stond

    Bèser Neuken


    -->> We hebben dus voor heel het plein neuken zitten roepen in het Frans xD damn die leerkracht heeft het nog weken van ons moeten horen xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    whaha oeejah die vergeet ik nooit xD

    We waren op 3daagse in Braives (voor ons Fans dus) en we gingen in het Frans trouwen..een jongen en een meisje werden geselecteerd van m'n klas en moestn trouwen xD was echt leuk en mijn lerares NL+godsd riep : Bèser! Bèser! iedereen dacht: betekent kussen...gevolg iedereen riep voor heel de stad: Bèser!Bèser!Bèser!Bèser!Bèser!Bèser!Bèser!Bèser!Bèser!
    Tot plots 1 van onze begeleiders naar de leerkrachtn stapte en iets tgn hun zei. ze schoten allemaal in de lach en we moestn plots stoppen met "Bèser" te gillen. wij: ??:8 We keken in de woordenboek wat bèser wou zeggen en er stond

    Bèser Neuken


    -->> We hebben dus voor heel het plein neuken zitten roepen in het Frans xD damn die leerkracht heeft het nog weken van ons moeten horen xD
    Xx



    HAHAHAHA xDxD(lol)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    whaha vooor lull x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet niks van leraren, maar wel van me vader.

    We hadden het zo over me oma, zegt me vader: "Oma is de broer van Piet."
    Ipv zus ><'
    Ik en me zus lachen x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wij hebben zo'n 2 boards hangen. board 1 en board 2, ze lijken allebij op elkaar, op board 2 kan je met zo'n stift schrijven, op board 1 niet, want dat gaat er bijna nooit meer van.
    Komt er zo'n nieuwe leraar binnen, en die wou gelijk met de stift op board 1 schrijven, iedereen gillen: "NEEEEE!!" en hij negeerde ons, en toen zat heel het board vol met zijn uitleg, dat er met heeel veel moeite vanaf is gehaalt. :P


    Hhah, een leerkracht van mij had ook zoiets! zo'n board waar je met speciale stift op kan schrijven.. neemt zij toch wel geen alcoholstift x).

    Wij gingen een keer survivalen met heel de 2e [3 klassen dus :')] en toen gingen we mountainbiken alleen mijn mentor zag een kuil met een uitstekende tak ervoor niet. Dus hij vloog een meter of 6 door de lucht heen, en hoog!
    En een andere leraar lachte hem nog uit ook :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Op gwp sliepen we met vier op een kamer. En twee vriendinnen van ons, sliep naast onze kamer met twee andere meisjes die ze niet kenden, en blijkbaar totaal niet overeen mee kwamen. we spraken af dat ze s'avonds nog even naar ons toekwamen voor we uiteindelijk gingen slapen.
    dus s'avonds: er wordt op de deur geklopt en omdat ik er het dichtst bij lag, ging ik die openen. onze vriendin kwam binnen en ik wou de deur snel sluiten en er volgde een harde klap, voorzichtig open ik een stukje, staat mijn leerkracht informatica daar. Onze vriendin werd terug naar haar eigen kamer gestuurd en een boze blik verlaat hij onze kamer.
    de volgende morgen, moesten we koffers maken en naar de bus brengen, zodat we s'avonds kunnen vertrekken. Ik wil mijn koffer aan de leerkracht geven, kijk ik naar zijn hoofd en zie ik een megabuil op zijn voorhoofd.

    We hadden een rekenles met water en toen gingen we waterproefen doen met de meester en toen kwam er een andere meester binnen en we lieten perongeluk en bak met water vallen en toen kwam het water op z'n kop xD

    -xxx- Ayumu xD


    i'm a vampire and i will kill you