• hej hej

    wat is de grapigste blooper van jou leekracht(en)?

    bij my:
    we waren op ardenen en de leerkrachten waren zat en een leraar loopt tegen een deur dus die deur moest open blijven staan daarna komt ie er nog is langst en valt ie gewoon binnen echt grappig

    xxx

    Op 1 van mijn eerste schooldagen liep ik over de eerste verdieping en kennelijk was de vloer net schoongemaakt. Zo'n lerares ging zo onderuit. Zo grappig was dat :']
    Maar ik heb dr natuurlijk wel geholpen.


    No growth of the heart is ever a waste

    hier is mijn aller grootste blooper... En morgen is die leraar weer op school:O
    Ik ben morgen ziek denk ikxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    hier is mijn aller grootste blooper... En morgen is die leraar weer op school:O
    Ik ben morgen ziek denk ikxD


    whaha

    haha, verborgen en Aurelia (lol)

    Een leerkracht van mij was aan het bord iets aan het schrijven en toen ze achteruit wilde gaan, zoadat wij het konden lezen, stapte ze is de emmer met water om het bord af te vegen. Ze werd toen heel kwaad op ons omdat we die emmer moeten leegmaken en die dan onder de wasbak moeten zetten en wij ondertussen proberen om onze lach in te houden. Het was zo een dom zicht (lol)


    * ... together we reach more ...*

    Onze lerares liep altijd door de klas heen als z aant uitleggen was en dan heeft ze zo hewle lange sjaal van 2 meter om haar nek. Ze was al een keer over de tas van zo'n jongen gestruikeld en nu struikelde ze weer bij die jongen en viel ze bijna dus zij helemaal boos en int frans rtegen hem vloeken en toen zei hij hewl droog:..mevrouw U struikeld over uw eigen sjaal... zij kijken, sleepte haar sjaal over de grond achter haar aan en was ze op haar sjaal gaan staan waardoor ze struikelde xD ze had btw ook al een keer een jongen geslagen met haar agenda! :O


    Love makes you feel perfect :D

    Een leraar van mij was eens naar een fuif van school geweest. Hij was dus redelijk dronken. De volgende dag lag hij in het ziekenhuis. Hij was blijkbaar twee keer van zijn fiets gevallen, terwijl daar zo de helft van de school buiten stond x'D Echt hilarisch ;p


    Listen to what we're not saying..

    In de 2e viel de wiskunde lerares over dr eigen koffertje. Nou, ik ging stuk.


    Protège moi de mes désirs.

    Wij hebben zo'n 2 boards hangen. board 1 en board 2, ze lijken allebij op elkaar, op board 2 kan je met zo'n stift schrijven, op board 1 niet, want dat gaat er bijna nooit meer van.
    Komt er zo'n nieuwe leraar binnen, en die wou gelijk met de stift op board 1 schrijven, iedereen gillen: "NEEEEE!!" en hij negeerde ons, en toen zat heel het board vol met zijn uitleg, dat er met heeel veel moeite vanaf is gehaalt. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Mijn wiskunde leeraar is van de trap gelazerd :D


    Wipe that perverted smirk off your face..

    myn leerkracht nederlands :
    dus nu kunnen jullie aan het werk gaan
    hij liet zijn krijtje vallen en wou het op rapen en toen scheurde heel zijn broek echt lollig

    Bij een stagair mij verstopt in de kast en ze dacht dat ik ziek was en toen de bel ging, ging ik uit de kast en ik liep naar haar toe. En zij zegt: ben je beter? En ik zeg: uw les was heel leuk
    en zij zegt ja -,-

    Bij een stagair mij verstopt in de kast en ze dacht dat ik ziek was en toen de bel ging, ging ik uit de kast en ik liep naar haar toe. En zij zegt: ben je beter? En ik zeg: uw les was heel leuk
    en zij zegt ja -,-

    Uit de kast gekomen whaha :P

    Onze docent bv had een hele domme actie. Zegt ze van: "als ik hier verf op de grond zie, laat ik je het oplikken!" Nog geen minuut later laat ze zelf een pot verf vallen xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    mijn nederlands leraar is gisteren door een jongen uit een andere klas pedofiel genoemd,, en die leraar ging jankend de klas uit xD.. was zo hylarisch xD wij zaten toen in de aula XD.

    en mijn bio lerares was vorig jaar gepleurd in de gang net voor de kast. ze had het blaadje 'pas op het is glad' niet gezien.. (vloer was nat, dak lekte)


    Nvt

    dat die tegen de kast aan liep xD


    Tokio Hotel is geil ^^.

    ohmygosh zo leuk :o
    waarom doen mijn leraren nooit zoiets? -.-
    saaieriken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.