• Ik vind dat programma echt leuk, iedere keer als ik dat zie wil ik ook een tattoo :')
    Maar nu wil ik alle afleveringen bekijken weet iemand misschien waar je zoiets kan kijken? ;$


    -

    Ik vind miami ink nog steeds beter ^-^

    Ik wou het net typen =]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    een tattoo nemen just for the fun door een tv programma.. >.<'? Hmm dat vind ik een beetje leeghoofdig.. sorry.


    Wie du mir, so ich dir.

    Kat von D heeft Frank Iero is een keer 5 uur op zn tattoo laten wachten =[

    maarja
    I LOVE MIAMI INK & LA INK <3


    It's not the same without you.

    een tattoo nemen just for the fun door een tv programma.. >.<'? Hmm dat vind ik een beetje leeghoofdig.. sorry.


    ze doen dat niet alleen om op tv te komen,
    deze progammas laten alleen maar zien hoe het er aan toe gaat in tattooshops & mensen die het goed vinden dat ze op tv komen, vertellen meestal ook nog het verhaal achter de tattoo
    het is heel leuk =]


    It's not the same without you.

    (...)

    ze doen dat niet alleen om op tv te komen,
    deze progammas laten alleen maar zien hoe het er aan toe gaat in tattooshops & mensen die het goed vinden dat ze op tv komen, vertellen meestal ook nog het verhaal achter de tattoo
    het is heel leuk =]
    Aj neuw, het was eerder als reactie op de topic maakster ;) "Ik vind dat programma echt leuk, iedere keer als ik dat zie wil ik ook een tattoo :')" Daar duidde ik op:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik wil al heel lang een tattoo en la ink is zoveel leuker dan miami ink.. omdat kat veel leuker is..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Nja ik vergeet het telkens te volgen :'33


    I don't need words to feel those lips.