• Heb je dat ook soms dat je in je slaap praat maar je weet dat van jezelf,het teken dat je dus half wakker bent? En dan bedoel ik niet echt volle zinnen,maar gewoon een woordje. Ik had het deze nacht,dat ik iets zei in mijn slaap terwijl ik dat zelf wist Oo

    Dat doe ik altijd.
    Ik 'belde' laatst met iemand in m'n bed en toen werd ik wakker zonder telefoon in m'n hand.
    Echt weird is dat x'D

    Nee heb ik nooit,
    Maar me neven wel die gaan dan echt de hele nacht praten ofzo, dat is zo eng,

    Toen ik nog TH fan was heb ik trouwens een al pratend gedroomd dat ik Tom aan het uitschelden was, en ik moest vluchten omdat ik verplicht was met Georg te trouwen maar dat wilde ik niet ofzo.

    :'D [/raar]

    ik schijn ook te praten in mijn slaap en te 'kreunen' O.o nee niet verkeerd opvatten xd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik praat vaak in me slaap ;O maar dan weet ik het niet zelf ^^
    1x gingen ik&me zus tegen elkaar praten in onze slaap ;P


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    1 keer gehad

    Ik heb niet dat ik het zelf weet. Wel dat ik het later van anderen hoor, dat ik nogal druk was in mijn slaap --'


    Protège moi de mes désirs.

    ik praat vaak in me slaap maar dat heb ik niet door xD me moeder zegt altijd van wat zei je nou vannacht


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    Ja , zo heb ik eens mijn mama laten schrikken .
    Ik was eerst iets aan het zeggen en ik krijste daarna en ze vloog van in da gang tot aan de overkant waar haar bed staat :Y)

    ja ik schreeuw mezelf wel eens wakker xD
    Dan schreeuw ik: "Hou je bek, vieze vuile kuthoer, hou nu op" etc etc.. best vaag allemaal =]


    Hated by many, confronted by none!