• Vraag lijkt me denk ik wel duidelijk.
    Je vraagt je zeker af, waarom moet ik dat hebben. Nou mijn vader heeft een organisatieburo en wilt ze proberen te boeken voor 2 concerten. Maar.. kan iemand me helpen? Ik heb het adres nodig van de Management van Tokio Hotel. Hopelijk willen jullie helpen!

    xx


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    je vader wil ze voor 2 concerten. waar gaan die concerten dan zijn? in welke plaats?
    ik heb geen idee wat het adres is ofzo, sorry.
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    ik heb geen idee..

    maar je moet denk wel heel veel betalen..:O en ik denk dat ze ook al zijn volgeboekt xd

    en al ze wel komen kom ik ook(A):P


    <3

    Ik heb wel gewoon het hoofd adres, aber die kun je zo opzoeken. Andere adressen geef ik toch niet zo over het internet.
    Aber ja, viel glück met het boeken. Mag ik alleen wel weten om welke concerten het gaat? Gewoon uit pure nieuwsgierigheid.

    Eh, als je vader in die business werkt zou hij dat toch wel weten? Of niet? :'D Maarja, ik heb geen idee. :'$


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Waar komen die Concerten dan..? In NL..? *hoopt*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    HAHAHA. Whoa ;o

    je vader wil ze voor 2 concerten. waar gaan die concerten dan zijn? in welke plaats?
    ik heb geen idee wat het adres is ofzo, sorry.
    xxx me


    weet ik niet, dat heeft hij niet vertelt.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Waar komen die Concerten dan..? In NL..? *hoopt*


    Ja doh. Wij wonen toch in NL?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Waar komen die Concerten dan..? In NL..? *hoopt*


    Ja doh. Wij wonen toch in NL?


    O dear, ik woon er wel,ja, maar ik weet toch niet of jij er woont..?!
    Dat kan ik ook nii ruike xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou, helaas moet ik je teleurstellen, aber concerten in Nederland regelen ze echt zelf. En ze komen de volgende keer pas als ze een nieuw album hebben. Zo heb ik vernomen van universal en dat is 98% zeker.

    Sorry, maar het zou een helehoop moeite besparen voor jou. Tokio Hotel is zo'n marketing machine, alles is al helemaal uitgedacht en vastgezet voor het komende jaar.

    Eh, als je vader in die business werkt zou hij dat toch wel weten? Of niet? :'D Maarja, ik heb geen idee. :'$


    Dat heb ik al uitgelegd.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nou, helaas moet ik je teleurstellen, aber concerten in Nederland regelen ze echt zelf. En ze komen de volgende keer pas als ze een nieuw album hebben. Zo heb ik vernomen van universal en dat is 98% zeker.

    Sorry, maar het zou een helehoop moeite besparen voor jou. Tokio Hotel is zo'n marketing machine, alles is al helemaal uitgedacht en vastgezet voor het komende jaar.


    het ging ook niet om dit jaar..
    eind dit jaar of 2010 pas.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Alsnog, ik geef je weinig kans. Hoe werkt het bij een band?
    Nu, ze gaan op tour, dan kijken ze wanneer ze waar zijn, en gaan ze de zalen afbellen. Zalen als Ahoy etc, en dan reserveren zie die. op zo'n moment lekt het dan uit naar de fans.
    Je 'boekt' Tokio Hotel niet. Bij normale bands kan dat, maar bij TH niet vrees ik.

    Ow... Bomm, weet je dan of ze in 2009 naar NL komen..?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zeer waarschijnlijk wel. ^^ Ik dacht rond maart april weer, aangezien het nog niet zeker is of ze eerst naar Amerika gaan of niet. Het hangt helemaal af van hoe snel ze dat album af krijgen, want na dat album gaan ze opnieuw op tour door Europa. ;)