• Ja, twincest, ja.
    Geef daar nou eens je keiharde mening over.
    Vind jij dat het kan of vind je het walgelijk?
    ANSWER ME. :')

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

TWINCEST IS GEWOON DIKKE SMEX EN VEEL BETER DAN DIE ZIELIGE FANFICTIE VERHALEN.

AGREEEEEEEEE.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik vind het stom. Echt waar. Het is fucking dikke zever en echt belachelijk. Laat ze toch met rust, ik snap niet wat daar zo 'geil' en opwindend en weet ik veel wat aan is. oO

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

misschien is de seks opwindend geschreven. :X maar meestal zijn die verhalen één en al seks, dus altijd opwindend ofzeu.

misschien is de seks opwindend geschreven. maar meestal zijn die verhalen één en al seks, dus altijd opwindend ofzeu.

Daar heb je wel een punt.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Bijna alle twincest hier op Quizlet zijn verneukt. Ik wíl het niet eens lezen. Ze zijn allemaal zo typisch. Tom, de dominante jongen, die zijn kleine broertje, Bill, domineert in bed. Yay, hoe opwindend.
    Nee, ik heb twincest op andere sites gelezen die prachtig zijn. De gevoelens die daar besproken zijn gewoon onbeschrijfelijk. Die schrijfsters hebben echt talent en wijken af van het beeld dat wij over twincest hebben.
    De twincest van Quizlet is gewoon ronduit een verkrachting van schrijven in het algemeen.

ik heb niks anders te doen. :X
    oké
    ik lieg.
    eigenlijk wel, maar duits leren is nou eenmaal niet zo opwindend als het forum. [a]

ik heb niks anders te doen. :X
    oké
    ik lieg.
    eigenlijk wel, maar duits leren is nou eenmaal niet zo opwindend als het forum. [a]

Moet jij op dit uur nog leren?
    En ik zie jou precies wel veel op het forum vandaag. x'D

Bijna alle twincest hier op Quizlet zijn verneukt. Ik wíl het niet eens lezen. Ze zijn allemaal zo typisch. Tom, de dominante jongen, die zijn kleine broertje, Bill, domineert in bed. Yay, hoe opwindend.
    Nee, ik heb twincest op andere sites gelezen die prachtig zijn. De gevoelens die daar besproken zijn gewoon onbeschrijfelijk. Die schrijfsters hebben echt talent en wijken af van het beeld dat wij over twincest hebben.
    De twincest van Quizlet is gewoon ronduit een verkrachting van schrijven in het algemeen.

daar heb je een punt.
    een heel groot punt.
    al verkracht niet iedereen de twincest moet ik zeggen. :')

(...)
    Moet jij op dit uur nog leren?
    En ik zie jou precies wel veel op het forum vandaag. x'D

nee, niet op dit uur. :')
    eigenlijk vandaag.
    maar ik heb een uur naar een open boek gestaard en ik schoot niet op, dusja. [a]

(...)
    daar heb je een punt.
    een heel groot punt.
    al verkracht niet iedereen de twincest moet ik zeggen. :')

Ik ken hier 1 goed twincestverhaal en dat is het. :'D

(...)
    nee, niet op dit uur. :')
    eigenlijk vandaag.
    maar ik heb een uur naar een open boek gestaard en ik schoot niet op, dusja. [a]

Ghehe, ik heb lekker 2 weken vakantie dus heb wel tijd om iets voor school te doen.

(...)
    Ik ken hier 1 goed twincestverhaal en dat is het. :'D

Welke dan?

(...)
    Ghehe, ik heb lekker 2 weken vakantie dus heb wel tijd om iets voor school te doen.

zo gemeen. o_x
    ik moet dus nog 2 weken wachten op mijn vakantie ofzeu.
    en idd ik wil ook wel weten welk verhaal. :o

(...)
    Welke dan?

Twincest [no haters]

(...)
    zo gemeen. o_x
    ik moet dus nog 2 weken wachten op mijn vakantie ofzeu.
    en idd ik wil ook wel weten welk verhaal. :o

Maar als jij dan vakantie hebt moet ik terug naar school. ><