• Ja, twincest, ja.
    Geef daar nou eens je keiharde mening over.
    Vind jij dat het kan of vind je het walgelijk?
    ANSWER ME. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    niet stom bedoeld maar soms denk ik echt: jémig, waar diskuteren jullie eig. over?? zoals die discussie tusswn xLoveIsDeadx en BigCityDream.. Komop zeg!!


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    wij proberen onze mening aan elkaar duidelijk te maken.
    oké, dat is niet gelukt, jammer dan.
    maar dat is niet verboden ofzeu.
    als je je eraan ergert, ga dan maar wegblijven uit dit topic. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    TwinCest is gwn zalig, eerlijk en oprecht iets wa j nii kunt zeggen van zo'n onrealistische Fanfictions. Niet da TwinCest realistisch is! x']


    If music be the food of love, play on!

    niet stom bedoeld maar soms denk ik echt: jémig, waar diskuteren jullie eig. over?? zoals die discussie tusswn xLoveIsDeadx en BigCityDream.. Komop zeg!!

    He, beetje normaal reageren én typen alsjeblieft.

    Ik vind zulke mensen die dat schrijven pas walgelijk! Het zijn jongens! Ook maar mensen hoor? Wij schrijven tog ook niet over hún zoiets?!:((


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik vind het gewoon belachelijk dat mensen daar zo een rare mening over hbben als ze verliefd zijn moeten ze scijt hebben en het gewoon doen en dan merken ze wel dat het hun egte fans zijn ie ze blijven steunen!

    Ik heb gesproken

    xxx


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    Ik vind zulke mensen die dat schrijven pas walgelijk! Het zijn jongens! Ook maar mensen hoor? Wij schrijven tog ook niet over hún zoiets?!:((


    Het zijn jongens, ja. Maar er zijn ook jongens die wel op andere jongens vallen en ermee naar bed gaan? : S En dat hun het leuk vinden om dat te schrijven met Tom en Bill als hoofdpersonen, laat ze dan gewoon. Je word niet gedwongen het te lezen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind het best wel leuk om te lezen. Is eens wat anders dan die fanfictie verhalen enzo. Juist leuk. 8-)
    Maar wat ik wel vind.. sommige verhalen zijn echt over-the-top. Aan de andere kant.. variatie in een verhaal is ook weer leuk.
    Maar ik heb verhalen gelezen die ik echt niet normaal vind gewoon.


    -

    Voor mij is het allemaal pure fictie. Ik heb ze wel al eens gelezen, maar geef ze na een tijd op. Die dingen zijn toch niet waar en ik vind het eigenlijk dom dat mensen denken dat ze samen wat hebben of zo. Maar als mensen er zo graag over schrijven, ga ik hun niet tegenhouden of beginnen zeggen dat het vuil is en niet mag of wat dan ook.