• Amy Verlaan, een meisje uit mijn klas ze heeft al in verschillende musicals gespeeld en heeft een prachtige stem. Ook heeft ze opgetreden bij de grote avond 2009 in Dronten. Ze zong het nummer: kleuren van de wind.
    Ze heeft een prachtige stem en kan me doen huilen. Voor een 12 jarige.
    Bijna onze hele klas zat in de zaal aan het eind stonden we op en riepen met z'n allen haar naam.
    Amy Verlaan:
    Alle kleuren van de wind.
    Je moet je bedenken dat het maar niet je smaak is het klinkt erg hees maar het heeft wel wat je kan niet zeggen dat ze niet goed kan zingen ze is uit honderden uitgekozen om te zingen en volgt al 8 jaar musical les heeft bij kinderen voor kinderen gezongen: Twee dromen en heeft in veel musicals gespeeld. En ze kon zich zelf niet horen.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    - Je weet het - ik vind haar pachtig.

    We all love amy _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze kan wel zingen, maar fantastisch vind ik het nu ook weer niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het niet zo speciaal. Zeker omdat ze al sinds der achtste zangles enzo heeft. Met die ervaring kan ik het ook.

    Ik vind het niet zo speciaal. Zeker omdat ze al sinds der achtste zangles enzo heeft. Met die ervaring kan ik het ook.

    Lieverd, je moet de stem ervoor hebben. Hoe lang je ook al zingt als je de stem er niet voor hebt kan je het ook niet :'D Maar echt als je in die zaal zat dan raakte ze je het klonk daar veel beter en dan had ze zo'n uithaal dan krijg je echt gewoon kippenvel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ík vind dat ze een mooie stem heeft, maar speciaal is het neit. Ik hou meer van een excentrikere stem [als je dat zo schrijft >.


    Wie du mir, so ich dir.

    gewoon normaal dat kan iedereen als ze zangles hebben gevolgd;)

    Het komt er dus op neer dat het wel mooi is, maar dat iedereen het kan door ook zoveel jaren zangles te hebben gevolgd. Ik heb ook een hese stem en dat kan even mooi klinken als een heldere, dus die hese stem is geen excuus. en het is logisch dat ze zichzelf niet kon horen toch ?


    All was well.

    Het komt er dus op neer dat het wel mooi is, maar dat iedereen het kan door ook zoveel jaren zangles te hebben gevolgd. Ik heb ook een hese stem en dat kan even mooi klinken als een heldere, dus die hese stem is geen excuus. en het is logisch dat ze zichzelf niet kon horen toch ?

    Lize ten eerste je kan niet mooi zingen naar 10 jaar zangles. Want het is maar net of je een mooie stem hebt ;) Zo zong ze toen ze heel klein was: Amy verlaan - Twee dromen. Dit is haar dan ook echt zelf. E je weet er duidelijk niet zo veel van af. Die boxen op het podium staan naar haar toe gekeert zodat ze de muziek goed kan horen en haar eigen stem zodat ze niet vals gaat ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wauw.
    & dat ze daar hees klinkt, is juist best mooi bij het lied.


    Protège moi de mes désirs.

    Wauw.
    & dat ze daar hees klinkt, is juist best mooi bij het lied.

    Ja en het leuke is nog als je haar bijvoorbeeld: White flag hoort zingen wat wij met muziek meten doen hoor je dat heze helemaal niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ze zingt wel mooixD


    /