• Hellow,
    Hebben jullie dat ook soms? Dat je nood hebt om iets te vertellen of om je hart eens te luchten, maar dat er dan niemand online is om dat bij te doen? Ik heb dat nu, en het is echt hatelijk :'D
    x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb het al erg vaak meegemaakt en dan neem ik gewoon mn gitaar of gaa ik op de piano en lucht men hart dan uit door een liedje te maken of gewoon te spelen.
    maar als je echt je hart wil luchten mag je dat altijd wel bij mij doen .. ookal ken ik je totaal nt (':

    Als ik dat zie in een film dat ze gitaar gaan spelen om hun gevoelens en frustraties te uiten. Of als ik dat zo van iemand hoor dan ben ik keijaloers! Ik wil dat ook,maar kan dat dus niet ='(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    je móét zelfs je hart luchten!
    Iemand heeft dat net bij mij gedaan.En nee je bent geen zeur als je dat doet. Alleen maar goed.Anders laat het je zelf verteren en dat is al helemaal niet goed!
    Dus als jij ook wilt praten mag dat gerust hoor =O


    Volgensmij weet ik over wie je het hebt? (flower)


    <3'xoxo


    Scream for mercy!

    altijd joh. -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Als ik dat zie in een film dat ze gitaar gaan spelen om hun gevoelens en frustraties te uiten. Of als ik dat zo van iemand hoor dan ben ik keijaloers! Ik wil dat ook,maar kan dat dus niet ='(

    je kan ook altijd meezingen met een liedje dat echt over het gevoel gaat dat je nu hebt en dat helpt ook kei hard ! Als je nu heartbroken voelt, neem dan een secondhand serenade liedje .. wat echt helpt bij mij .. maar als ik echt kwaad ben neem ik gewoon een scream of metalcore liedje zoals deze van bmth!


    Popsicles are yumm'ness :3

    (...)
    je kan ook altijd meezingen met een liedje dat echt over het gevoel gaat dat je nu hebt en dat helpt ook kei hard ! Als je nu heartbroken voelt, neem dan een secondhand serenade liedje .. wat echt helpt bij mij .. maar als ik echt kwaad ben neem ik gewoon een scream of metalcore liedje zoals deze van bmth!

    Normaal doe ik dat ook, maar nu kan ik niet echt. Mijn mama zit hier en als ik zou meebrullen hoort ze me tot in de living. En dat is nu het laatste wat ze wel wil.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    misschien moet je gewoon naar buiten gaan en efftjes zeggen tegen je mama dat je ff frisse lucht wil en roep dan even keihard. Wat de mensen ook denken van jou, jij bent degene die je hart moet luchten ! en dat is soms echt wel nodig ! n_n


    Popsicles are yumm'ness :3

    misschien moet je gewoon naar buiten gaan en efftjes zeggen tegen je mama dat je ff frisse lucht wil en roep dan even keihard. Wat de mensen ook denken van jou, jij bent degene die je hart moet luchten ! en dat is soms echt wel nodig ! n_n

    Het is koud buiten ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    hahah (': er bestaat ng altijd een jas of een trui XD


    Popsicles are yumm'ness :3

    hahah (': er bestaat ng altijd een jas of een trui XD

    Ik ben duizelig. Dus ik kom nu liever de zetel niet uit. :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ik ben duizelig. Dus ik kom nu liever de zetel niet uit. :'D

    hahaha (': okaaayyz XD
    typ anders een sa over hoe jeje voelt n_n


    Popsicles are yumm'ness :3

    (...)
    hahaha (': okaaayyz XD
    typ anders een sa over hoe jeje voelt n_n

    Ik heb daar nu echt geen zin in. Had ik ook al aan gedacht, maar het zou me toch niet lukken. Ben kapot, heb me een beetje teveel laten gaan :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ik heb daar nu echt geen zin in. Had ik ook al aan gedacht, maar het zou me toch niet lukken. Ben kapot, heb me een beetje teveel laten gaan :'D

    hahaha omg
    ik weet dus niks meer XD misschien zijn die mensen nu al online XD


    Popsicles are yumm'ness :3