• Aan hart infarct (ofzo) en daarna hadden we haar ingeslapen, omdat ze dement begon te worden en niks dronk en at.... dus dan zou ze alsnog dood gaan (huil)
    dus ik poste het maar niet op 1 april, omdat sommige dan zouden denken dat het een grap is...

    sterkte <3
    Ik weet hoe vervelend het is om een dierbaar persoon/beest te moeten verliezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wij hebben onze kat ook een spuitje moeten laten geven omdat ze dement begon te worden...
    Best wel moeilijk...dat beest was 8 jaar ouder dan mijzelf...
    Tsjaa...sterkte..


    Live for something or die for nothing

    ik had ook een hamster dat is overleden.
    dat is best treurig als het gebeurt.
    nouja, sterkte ermee.

    sterkte, ik weet hoe je je voelt..

    Sterkte...
    Mijn kat is overleden aan een hersenbloeding =( 2 jaar geleden al hoor. En mijn nieuwe kat vorig jaar. Dies overreden.


    Your make-up is terrible

    Sterkte!<3.


    Ik had mijn kat vorig jaar ook moeten laten inslapen, botkanker..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Veel sterkte meid <3.


    Your Butt is Mine!

    sterkte


    muziek altijd overal

    Sterkte,

    wij hebben een van onze honden (die had een ziekte ofzo in zijn kop) en mijn konijn (tumor) moeten laten inslapen. Een kat is best wel erg want je raakt er echt heel erg aan gehecht!


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    sterkte. (: x


    None but ourselves can free our minds.

    sterkte (flower)


    You're a star in heaven.

    Sterkte

    Mijn kat heeft mijn hamster opgegeten -behoorlijk lachwekkend, maar dat was het toen niet-


    All was well.

    Veel sterkte meid <3.


    uhhh... bedankt, maar ik ben een jongen ;)

    (...)

    uhhh... bedankt, maar ik ben een jongen ;)


    WHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHHHAHAAHAHAHAHAHAHA :'D

    -plat-


    All was well.

    Heel veel sterkte. <3


    Tanya is de beste.