• Aan hart infarct (ofzo) en daarna hadden we haar ingeslapen, omdat ze dement begon te worden en niks dronk en at.... dus dan zou ze alsnog dood gaan (huil)
    dus ik poste het maar niet op 1 april, omdat sommige dan zouden denken dat het een grap is...

    thanks peepz... :)

    sterkteeeeeee ! -__-


    life's a roller coaster, you can either scream every time you hit a bump or you can throw your hands up and enjoy it.

    Wow, sterkte =O <3


    I don't need words to feel those lips.

    mijn vriendin die heeft dat laatst ook gehad die is dr ook helemaal kapot van...

    iedrgeval veel sterkte (h)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    omfg, ik kwam thuis en was mijn kat bijna vergeten, ik roep mijn kat maar ik hoor haar niet, dus ik ging overal kijken... en toen herrinerde ik me het weer... ik heb nu echt tranen in mijn ogen van verdriet...(huil)

    gecondoleerd:$

    als mijn kat dood gaat,
    ga ik huilen:$

    '(ll)


    the memory will never die!

    Ocharme, veel sterkte
    mijn kat is weg ): en ik mis die!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Sterkte. <3
    Ik weet hoe het voelt om mensen/dieren te verliezen ...


    Underdog, just look at the mess you made.

    thanks peepz... ze was 15, as de gemiddelde leeftijd voor een huiskat, en ik kende haar al heel mijn leven.. (ben nu 12)

    Mijn poes die op een aap lijkt en steeds vrolijk rondhuppelt is al sinds gisteravond weg o.o


    All was well.

    mijn kat is op 20.03.09 overleden hij was nog geen eens 1 jaar :'(

    maar wel sterkte ik weet hoe het is!!


    omg. i love you.

    Sterkte <33

    Sterkte!


    Protège moi de mes désirs.

    ik weet precies hoe je je voelt,want mijn kat heeft precies het selfde gehad,mr is maandag dood gegaan, wss aan een hersen infart. mr hij is wss dood gegaan aan een kwaadaardig geswel in sijn lymfen klieren ofso. ik mis hem echt vreselijk ;[.


    If U Dont Dance U Hate 'R Parents .(R)

    (...)

    uhhh... bedankt, maar ik ben een jongen ;)


    Ze moeten het er even inwrijven dat deze website een beetje is overgenomen door vrouwen. :P

    Maar good luck!
    Ik ben ook een paar jaar geleden een kat kwijt geraakt, aangereden... ik heb nu 3 katten in huis lopen. (A)


    One who knows nothing can understand nothing.