• VOORDAT je pissig wordt, éérst het hele topic lezen.


    Wat gebeurt er als je alle hoofdletters van mijn 'bekentenis-topic' van boven naar beneden leest?

    Eventjes aandacht beste mensen,
    Elk persoon die mij kent of mijn reacties heeft gelezen, weet dat ik van nature een happy persoon ben. Op Q kon ik altijd mezelf zijn, en altijd heb ik gezien dat mensen worden gerespecteerd voor wat ze zijn.
    Naast dat feit ben ik hier al lange tijd lid, en vind ik dat ik verplicht ben jullie dit te vertellen.
    Anderen hebben me hier altijd voor uit gescholden. Gelieve niet meteen te oordelen, hier komt de reden waarom jullie nooit foto's van mij in mijn fotoboek zien, of zelfs mijn naam weten.
    Paar jaartjes terug ben ik geboren als Joël van Vught, jep dat is een jongensnaam, dit omdat ik een jongen ben. Vanaf kleins af aan vond ik het leuker om met Barbie's dan auto's te spelen. Naarmate ik ouder werd viel het meer op, door de buitenwereld werd ik niet begrepen en 'homo' genoemt. Vaak werd ik gepest, buitengesloten...
    Raar was, dat zelfs mijn broer er regelmatig aan meedeed.Ik had totaal geen toevlucht zowel buiten als binnenshuis, en ben dus op het internet gegaan.
    Ik vond Quizlet heb ik me meteen voorgedaan als meisje, er waren toch zoveel; ik zou niet opvallen. Inmiddels ben ik al meer dan een jaar lid, en vind ik dat ik jullie wel de waarheid verschuldigd ben. Dat ik deze dag heb gekozen is niet toevallig, vandaag ben ik 1 jaar en 2 en 1/2 maand lid; 1212 dus. Dit is voor mij heel speciaal omdat ik er op mijn 12e achter kwam dat ik echt homo was, vandaag precies 2 jaar geleden heb ik het mijn ouders verteld...
    Laten we allemaal even ons hart openzetten voor degenen die niet hetzelfde zijn, die niet normaal zijn, want uiteindelijk ben ik toch ook maar een mens, ik voel me alleen net iets anders dan anderen. Maar is het erg om anders te zijn? Zo ja, dan ben ik erg, maar ten minste wel mezelf!


    Ja peoples, het was een van tevoren opgezette, orginele - als ik zo vrij mag zijn - geniale 1 april grap! Ik had al maanden een idee in mijn hoofd: Ik wil heel Q laten denken dat ik een jongen ben!

    Mensen die ik in het speciaal wil bedanken:
    CrzyFckyStyl en Prodigy mijn partners in crime, die jullie in dat topic blijvend op het verkeerde been hebben gezet.
    en Unusual: die als eerste mij er van verdacht dat het een 1 april grap was, maar mij vandaag toch nog haar welgemeende excuses heeft aangebodenomdat ze het een kutopmerking vond (flower)

    Ja, sommige reacties waren in scène gezet, maar wauw ik stond echt te kijken.. 10 bladzijden met mensen die zeiden dat ze trots op me waren, en me respecteerden no matter what. Ik werd platgePB't en mijn gastenboek werd overspoeld met lieve berichten.

    Fijn dat ik iedereen toch even bewust heb kunnen maken dat respect toch iets niet vanzelfsprekends is - ookal was dit totaal onbedoeld en via een 1 april grap.

    Wat ik zei meen ik guys, ik ben trots dat jullie zo ruimdenkend zijn, ik had ergens een kleine angst dat dat topic voor een rel zou gaan zorgen... maar het tegenovergestelde gebeurde.
    Respect jongens dat meen ik _O_
    just for the record: homo's zijn cool


    BAM!


    beetje met mensen hun gevoelens ofzo gaan spelen.
    Toevallig is de broer van m'n beste vriend homo, dus een beetje respect kan geen kwaad.

    Hmm maar ze spot er niet mee?
    Ze gebruikt het als grap, dat is niet dat ze homos niet respecteerd

    (...)
    Ik ben heel gay vriendelijk ja (cat)
    Sorry, ik vond het wel lief van je _O_
    Echt dom dat iedereen nu zowat boos is, ik vond hem wel goed :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Sorry, ik vond het wel lief van je _O_
    Echt dom dat iedereen nu zowat boos is, ik vond hem wel goed :'D


    Ik ben niet boos. Ik vind het alleen nogal beledigend.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik heb nooit gezegd dat k dit als spot gebruik om mensen die dit wél hebben te beledigen.
    Zoals ik eerder zei had ik niet kunnen overzien hoe groot dit is geworden,
    er werd mij aangeraad te wachten tot 2 april, maar ik heb besloten open kaart met jullie te spelen.


    BAM!

    (...)Sorry, ik vond het wel lief van je _O_
    Echt dom dat iedereen nu zowat boos is, ik vond hem wel goed :'D

    Hij was ook goed, maar ze voelen zich gewoon Punked 8D
    Wat ze ook keihard zijn, like, no doubt about it.

    Nou,
    iedereen zat met hem/haar in ><
    En nu ga je even zeggen dat het een joke was.
    Like,
    beetje met mensen hun gevoelens ofzo gaan spelen.
    Toevallig is de broer van m'n beste vriend homo, dus een beetje respect kan geen kwaad.

    Ze spot er niet mee en een vriend van mij is homo ik ga toch ook niet zeggen dat ze respect moet hebben voor hem? Kom op het boeit hem geen reet en hij weet niet dat er zo'n topic is en met deze grap liet ze eigenlijk ook inzien dat terwijl je homo/bi/lesbie/pot/hetero bent je respect kan krijgen ookal lieg je mensen voor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nouja, ik wil wel eventjes zeggen dat ik niet pissed ben, ik vind het gewoon niet grappig.


    -

    Oh My Gooooood xD
    mar eignlyk vind ik het nie grappig.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)
    Hij was ook goed, maar ze voelen zich gewoon Punked 8D
    Wat ze ook keihard zijn, like, no doubt about it.

    Ja, ze zijn ook best wel in de zeik genomen 8D
    Ja maar hij blijft geweldig mensen hebben tegenwoordig geen humor meer, of hersens als ze het doel van de grap niet zien.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Hmm maar ze spot er niet mee?
    Ze gebruikt het als grap, dat is niet dat ze homos niet respecteerd

    Nog kan het erg beledigend over komen voor bepaalde mensen. Niet iedereen vind zulke dingen even grappig, zeker niet als je je bedenkt hoeveel mensen er écht problemen door hebben.

    Flauw, heeul flauw!><

    Maar toch zo geniaal!=]


    everything, in time

    (...)
    Hij was ook goed, maar ze voelen zich gewoon Punked 8D
    Wat ze ook keihard zijn, like, no doubt about it.
    Ik voel me niet punked. Ik vind het gewoon niet grappig.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Ze spot er niet mee en een vriend van mij is homo ik ga toch ook niet zeggen dat ze respect moet hebben voor hem? Kom op het boeit hem geen reet en hij weet niet dat er zo'n topic is en met deze grap liet ze eigenlijk ook inzien dat terwijl je homo/bi/lesbie/pot/hetero bent je respect kan krijgen ookal lieg je mensen voor.

    Mij boeit het wel.
    Denk wat je wilt, ieder zijn mening,
    maar ik vind het totaly niet grappig.

    (...)
    Ik niet ze liet inzien dat het er niet om gaat of je nu jongen of een meisje bent hetero/bi/pot/homo maar dat je respect verdient en het hier kan krijgen.


    Ik vind dat jij gelijk hebt


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Waarom is iedereen zo boos man. -.-
    Ik vind het wel goed, ze liet mensen inzien dat het niet uitmaakt wát je nou bent.


    Everything means nothing, if I ain't got you.