• OKE OKE WTF WTF XD
    IK LEES NU NET....NU NET 4 SEC GELEDEN DE POPCORN (duitsblad)
    dat Bill en vriendin blijkt te hebben ;O
    iemand had een brief naar hun gemailt met een foto erbij: ze liepen naast elkaar eerst tom daarna georg daarna Blondie daarna Bill en Bill en die blondina xD liepen bijna inelkaar -_-' gwn tegen elkaar vastgeplakt ofso :S arm in arm xD
    in die mail stond dat ze ook al kussen waren gezien
    mar dat Bill weer daarvoor zei: als ik een vriendin heb zijn de fans de eerste die het horen...nou niet dus -_-'
    en er stond ook bij dat het die styliste was xD en dat hij ons nog een antwoord schuldig is (puh)
    aan de ene kant ben ik natuurlijk blij voor hem
    mar aan de andere kan : WHY ARE YOU LYING TO YOUR FANS :( want wij wisten het iet als eerste -_-
    patricia

nu wil in dus weten IS DIT WAAR JA OF NEE want me vriendin word helemaal gek nu :(

don't Worry...Be gay.

geen idee,!!!

*He's the one.

X patricia had er moeten staan xD

don't Worry...Be gay.

??

- -

OMGOMGOMG ZE HUILT ;O;O;O;O;O;O op msn dan

don't Worry...Be gay.

NIEMAND ANDERS :(?

don't Worry...Be gay.

ik weet het egt niet,!!!

*He's the one.

ik vind het anders wel spr erg hoor van hem,!!!!!

*He's the one.

nee ik denkhet nietn het is gewoon de syliste je moet niet alles geloven wat de blaadjes zeggen vast weer een roddel ik zou blij voor hem zijn als het het zo is mar ik geloof het eerlyk gezecht niet ik heb het artikeltje ook gelezen jepss uit de popcorn maar goed. ik geloof het niet sorry. het is de styliste! denk ik.

http://dwergiie.blogspot.com/

nee ik denkhet nietn het is gewoon de syliste je moet niet alles geloven wat de blaadjes zeggen vast weer een roddel ik zou blij voor hem zijn als het het zo is mar ik geloof het eerlyk gezecht niet ik heb het artikeltje ook gelezen jepss uit de popcorn maar goed. ik geloof het niet sorry. het is de styliste! denk ik.

well ik volg haar, en het is ook logisch dnek je niet,!!!

*He's the one.

ik weet al wie dat is
    dat is die styliste van hun idd xD
    oud nieuws xD

keep talking shit your makin me famous ['L]

ik vind het anders wel spr erg hoor van hem,!!!!!
    hij liegt dan gwn -_-

don't Worry...Be gay.

ik weet al wie dat is
    dat is die styliste van hun idd xD
    oud nieuws xD

dat staat er ook in hoor dat hjet hun styliste is hjoor :S en hij heeft daat heelemaal zwart haar zoals ik kan zien dus nix oud nieuws.

don't Worry...Be gay.

geen idee.. ;l

We can only learn to love by loving.

gwn een styliste xD?
    drm lopen ze bijna IN elkaar iplaats van gwn naast elkaar xD maarja het gaat er dan gwn om dat billgwn zit te liegen he ;o

don't Worry...Be gay.

well ik volg haar, en het is ook logisch dnek je niet,!!!
    hetis wel logich maar ik weet bijna zeker dat het de styliste is!

http://dwergiie.blogspot.com/