• Ik zou graag een serie willen maken, die ook gedaan gaat worden. x]
    Daarom wil ik graag jullie advies:

    Lucy is 23 jaar en nog steeds onder de hoede van haar ouders. Eerder onder de portefeuille van haar ouders. Al heeft ze dat zelf niet door. Ze vindt dat ze thuis teveel als een klein kind wordt behandeld. Al hebben haar ouders daar wel aanleiding voor. Ze hangt compleet van hun af en zou het nog geen dag zonder hun overleven. Althans dat denken haar ouders, maar zij wil het tegendeel bewijzen.


    Het is iets zonder zonder TH, CB, JB,... ofzo. Gewoon een dagelijksleven van een één of andere meid. =P

    Ondertussen is het eerste deel online
    http://www.quizlet.nl/quiz/298634/independent-1/


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, leuk=D Maar probeer het dan wel boeiend te houden, en maak het niet te gewoontjes. Dan ga ik hem doen! Let me know?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ga iig proberen er zowel humor als beetje drama in te verwerken. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heb de eerste delen ondertussen online gezet. Het is een begin. Dus ik hoop dat het goed is.
    Miss Independent bestond al, ben ik achter gekomen dus noemt het gwn Independent.
    Interesse?
    Part 1


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heb de eerste delen ondertussen online gezet. Het is een begin. Dus ik hoop dat het goed is.
    Miss Independent bestond al, ben ik achter gekomen dus noemt het gwn Independent.
    Interesse?
    Part 1

    Ja, dies van mij :Y) Toen ik je titel las werd ik meteen aangetrokken :')


    What you see, is what you get.

    (...)
    Ja, dies van mij :Y) Toen ik je titel las werd ik meteen aangetrokken :')

    Kreeg ineens het idee om es na te kijken of die naam al niet bestond x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Kreeg ineens het idee om es na te teekken of die naam al niet bestond x'D

    Hah^^ Btw, hij is goed, maar ik had het gevoel dat die Lucy meer een kind van 11 was dan een echte volwassene. Ze is tenslotte al 23 :'D


    What you see, is what you get.

    (...)
    Hah^^ Btw, hij is goed, maar ik had het gevoel dat die Lucy meer een kind van 11 was dan een echte volwassene. Ze is tenslotte al 23 :'D

    Dat was ergens de bedoeling. Dat ze rotverwend is en gwn niet wil snappen hoe het eigenlijk zou moeten zijn. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Dat was ergens de bedoeling. Dat ze rotverwend is en gwn niet wil snappen hoe het eigenlijk zou moeten zijn. x]

    Ahjaaah :')


    What you see, is what you get.