• Heyz,
    Ik heb een titel nodig :P
    Hier gaat de serie over:
    Ik ga het doen over een ryk meisje dat in een weeshuis belandt. Daardoor verliest ze al haar 'ryke' vrienden. Als ze op een dag buiten gaat spelen krygt ze nieuwe vrienden. Maar ze durft niet te vertellen dat ze in 't weeshuis woont. Deze vrienden blyken uit de band 'Killerpilze en Tokio Hotel' te komen. Wat er daarna gebeurt? Dat verklap ik niet!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind dat ej gwn moet nomineren en dan zondag word die met de meeste nominaties bekent gemaakt en die is de winnaar is dat niet eerlijker???


    *He's the one.

    Wel en dat vind ik dus kak, wnt ik had meer nominaties en dan gaat iemand anders er mee lopen,!!

    Dat is wel waar maar je moet er ook op letten dat sommige mensen zichzelf nomineren!
    En dát is ook oneerlyk!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wel en dat vind ik dus kak, wnt ik had meer nominaties en dan gaat iemand anders er mee lopen,!!

    Dat is wel waar maar je moet er ook op letten dat sommige mensen zichzelf nomineren!
    En dát is ook oneerlyk!


    dat is zielig,!!! maar ach ja ik moet hem niet perse winnen, als mensen me willen nomineren mij best, I don't care,!! wat ebn je er ook mee. maar ach ja ik ben donderdag toch weg,!!!! dus ik kan niet weten wie hem gewonnen heeft,!!!


    *He's the one.

    Wel en dat vind ik dus kak, wnt ik had meer nominaties en dan gaat iemand anders er mee lopen,!!

    Dat is wel waar maar je moet er ook op letten dat sommige mensen zichzelf nomineren!
    En dát is ook oneerlyk!


    dat is zielig,!!! maar ach ja ik moet hem niet perse winnen, als mensen me willen nomineren mij best, I don't care,!! wat ebn je er ook mee. maar ach ja ik ben donderdag toch weg,!!!! dus ik kan niet weten wie hem gewonnen heeft,!!!

    Ik kalk je hele gastenboek wel vol als je gewonnen hebt x)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ach ja ik kom pas 13july terug om half 12 en dna ga ik meteen naar werchter boutique voor Tokio Hotel ik ga bek af zijn, dus ik kom pas maandag 14juli meer op pc....


    *He's the one.

    No I'm no orphan!

    Ooooof

    That I'm rich doesn't mean I don't need no friends...

    Ik ben beetje inspiloos, maar mischien heb je hier wat aan. =)

    Of had je er al een? xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    whit money i love you, whitout money i hate you


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    With money, en without money moet het dan zijn schat. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    er is al een titel het is dei van mij geworden dus deze topiuc mag sluiten voor zover ik het weet is er al een deel en een titel!!


    *He's the one.

    Ja, dat zag ik, maar ik wachte op een reactie van Rose. ;)
    Maar goed, jij bent ook goed, dus hij gaat dicht. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!