• Uggs,Beenwarmers,Gebreide mutsjes.. de trends komen en gaan in mijn schoolgangen. en nou is het hippiebandje Dé trend van de week. nou afgrijselijk als je het mij vraagt ik vind het afschuwelijk. Die dingen draag je met carnaval of onder sporten in mijn ogen niet op school x_x oke

    wat is de meest lelijke trend van Nu in Jouw ogen?

    vertel het tante Nicol


    We can only learn to love by loving.

    Vroeger die crocks dingen nu heb ik geen idee. Bij ons heeft ieder zijn eigen trend. Nu is het elkaar uitschelden met kanker, wemo etc. Maar dat is geen mode trend. Maar de nieuwe trend ben ik en dat is niet vreselijk.
    Nee, die hippie dingen zijn wel oké behalve als ze zo dik zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij ons op school hebben we dat niet echt.. (niet denken dat ik op een dorpsschooltje zit..--')


    Als je maar een ananas hebt..

    Dus, wil je het weten? Het is echt afschuwelijk o.o


    PoisonTrash on camera

    met trend bedoelt ze denk ik modetrend.
    Ik stem dan ongetwijfeld voor Crocs, maar die dingen kun je on-mo-ge-lijk mode noemen ==
    Over het algemeen ben ik best vrij met wat mensen dragen, en heb dus niet echt een haat aan iets =]


    BAM!

    Hmm geen idee eigenlijk, 'k let er niet zo op.
    en 'k denk niet dat er nu all echt een trend aan de gang is bij ons op school bijvoorbeeld.

    Maar zoals zij zeggen vind ik crocs ook echt afschuwelijk!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mwoa, ik vind dat héél veel meiden altijd hetzelfde aanhebben, dat begint me te irriteren. Ongeveer dezelfde bruine laarzen, en dan een H&M vestje. >.<


    blame the bully.

    De meeste op school die hakken van de Scooter. Je hebt ze in 't Zwart en Wit en Paars volgens my. Echt saai gewoon. Niet dat ze lelyk zyn maar iedereen draagt ze.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik vind trends gewoon stom. :X
    Want op mijn school heeft iédereen dan gewoon hetzelfde aan, alleen andere kleuren, en dat is zo niét origineel dat ik er bijna depressief van wordt. :'D

    `@willom

    *Kijkt naar der halve H&M kledingkast =']*


    We can only learn to love by loving.

    een matje laten groeien en daar kralen in doen --> jongens
    en meiden vooral hun haar de hele tijd stylen xD
    serieus :O
    laatst ging mijn vriendin nara de plee op school zaten meiden gwn hun haar te stylen :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mwoa, ik vind dat héél veel meiden altijd hetzelfde aanhebben, dat begint me te irriteren. Ongeveer dezelfde bruine laarzen, en dan een H&M vestje. >.<


    Zeer herkenbaar.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    De wemo- en de kakkertrend. Ik kan sinds kort echte wemo's spotten ><


    No growth of the heart is ever a waste

    Roze uggs. Halve school heeft ze. Ik vind uggs opzich al vreselijk, maar róze...

    Bij ons heb je dat eigenlijk nooit egt. Al zijn we wel een huppelschool. Dus jah iedereen ziet er hetzelfde zo'n beetje uit:S


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je had toch zelf ook een foto van jezelf met een hippiebandje?
    Uhm... er is nu geen echte trend ofzo op school