Dat hoeft ook helemaal niet. Dromen dat iemand bestaat is al genoeg, en als jij wilt dat ik besta, besta ik voor jou. Als jij wilt dat ik hier niet besta, hoef ik hier helemaal niet te zijn.
Goeie vraag, Ik kan niet bewijzen of ik besta, misschien ben jij een verbeelding of ik. Maar het probleem is dat we moeten uitvinden dan wie van ons 2 de verbeelding van de ander is
Dat hoeft ook helemaal niet. Dromen dat iemand bestaat is al genoeg, en als jij wilt dat ik besta, besta ik voor jou. Als jij wilt dat ik hier niet besta, hoef ik hier helemaal niet te zijn.
Nhee ik besta niet.. kijk maar! o.0
Like.. ik ga bewijzen.. Ik ga op mijn roze glitterstep MET Vlaggetje naar jou toen steppen.. en jou dan laten sgikken en dan zie jij dat ik niet besta!
Dankjewel voor je inbreng. Ik vind het persoonlijk heel erg mooi.
(...) Dankjewel voor je inbreng. Ik vind het persoonlijk heel erg mooi.
Geen dank :'D. Ik vind het leuk dat je een keer zo'n vraag stelt op quizlet, want heel veel mensen willen allemaal Filosofie gaan doen later, maar weten vaak niet eens wat het inhoud.