• ik zit met een probleem want een gast van 24 vind me leuk. ik heb hem ontmoet op mijn werk waar ik dus huisjes schoonmaak je wordt dan aan nog iemand gekoppeld. en ik ben als de dood dat ik vrijdag aan hem wordt gekoppeld. want ik vind hem dus echt niet leuk.

    iemand en idee van wat ik moet doen??


    I go wherever you will go..

    Als je aan hem gekoppelt word, moet je hem wel leuk vinden. Anders heeft het geen zin -.- Dus als je gewoon zegt dat je hem niet leuk vind dan ben je van het probleem af. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Als je aan hem gekoppelt word, moet je hem wel leuk vinden. Anders heeft het geen zin -.- Dus als je gewoon zegt dat je hem niet leuk vind dan ben je van het probleem af. :'D
    als ik aan hem gekoppeld wordt moet ik emt hem husijes gaan schoonmaken met zijn tweeen


    I go wherever you will go..

    Ehm, gewoon negeren, of ziekmeldenXD:P


    You'd took my breath but I'll survive.

    Of zeggen dat hij met je loopt te flirten waardoor je je niet goed op je werk kan richten x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Of laat het duidelijk merken dat jij hem niet leuk vind! hopelijk legt hij zich er bij neer..!


    it's cool to know nothing.

    Als je aan hem gekoppelt word, moet je hem wel leuk vinden. Anders heeft het geen zin -.- Dus als je gewoon zegt dat je hem niet leuk vind dan ben je van het probleem af. :'D


    Waahah. Anke heeft weer een andere betekenis van koppelen in dr hoofd. ;)

    Enuhm.. Je moet gewoon zeggen dat je hem niet leuk vind.. Denkik..


    AAP

    Ben eerlijk en zeg dat je hem niet leuk vind?


    bla bla bla

    Als je aan hem gekoppelt word, moet je hem wel leuk vinden. Anders heeft het geen zin -.- Dus als je gewoon zegt dat je hem niet leuk vind dan ben je van het probleem af. :'D
    als ik aan hem gekoppeld wordt moet ik emt hem husijes gaan schoonmaken met zijn tweeen

    Dan moet je gwn heel normaal en gwn heel droog doen xD
    en zkkr geen oogcontact zoeken ;o


    don't Worry...Be gay.

    Gewoon je werk doen.
    En hem links laten liggen.
    Als hij blijft flirten en zo..
    Zeg dan tegen hem dat je hem niet leuk vindt.
    En dat je nix van hem moet.
    Als hij dan nog door gaat kan je naar je baas stappen.

    Suc6 (Y)
    ;)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    whaa iedereen bedankt voor de iedeetjes(A)(A)


    I go wherever you will go..

    mss kun je vragen of je aan iemand anders kan gekoppeld wordn, omdat hij je afleid ofzow of omdat hij irri doet,...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Laat ons wel ff weten of je nog aan hem gekoppeld bent xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    o, ik heb de tekst weer eens verkeerd gelezen. Het zou weer eens niet. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Als je aan hem gekoppelt word, moet je hem wel leuk vinden. Anders heeft het geen zin -.- Dus als je gewoon zegt dat je hem niet leuk vind dan ben je van het probleem af. :'D
    als ik aan hem gekoppeld wordt moet ik emt hem husijes gaan schoonmaken met zijn tweeen


    Pardon? met z'n tweeen?? Ojee :X

    Ik kan je niet helpen srr ..