• Hoi.
    Jhaa, ik moet eerlijk toegeven: Soms heb ik ook een echte stronthekel aan mijn ouders. En dan nu vooral aan mijn moeder ><
    Like, ik ging normaal in de vakantie eens naar NL komen [jeuj!] en dan ging ik iemand van Quizlet daar ook ineens meeten. Weetje, ik vroeg dan aan mijn moeder: Gaan we 'n deal sluiten? Als ik op mijn rapport overal boven de 65% zit, dan gaan we naar NL. Ze zegt dat dat goed is. Komt ze vandaag ermee af dat ze het toch niet ziet zitten, met als gevolg dat ik helemaal niet naar Holland mag ><
    Kuttige mensen, goddamn.

    Heb ik ook. Ik wil naar de Comets maar ik mag niet. Ik heb ook al geprobeerd een deal te sluiten, maar het lukt echt niet.
    Soms zijn ouders echt hatelijk --'

    dat is echt vet kut.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Waarom noem je ouders meteen "kutmensen", alleen als je je zin eens niet krijgt? Het is niet eerlijk van je moeder, maar kutmensen zijn je ouders niet.
    Like, noem je ouders niet zo, je kan ze zo verliezen. Want ik heb alleen nog een moeder..


    -

    goh, dat zou mijn moeder nou ook kunnen doen:S


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Waarom noem je ouders meteen "kutmensen", alleen als je je zin eens niet krijgt? Het is niet eerlijk van je moeder, maar kutmensen zijn je ouders niet.
    Like, noem je ouders niet zo, je kan ze zo verliezen. Want ik heb alleen nog een moeder..



    Goed gezegt Esmee.
    Hallo als je ouders geen seks hadden gehad, dan bestondt je niet.
    En wees blij dat je teminsten nog eten van der krijgt enzo, dat is wel belangerijker dan naar Nederland gaan hoor, ik snap niet waarom je op vakantie wilt naar Nederland, ga beter naar een warm land.[/woont in nederland]