• Een jongen die bij ons op school zit, is vrijdag opgepakt door de politie. Omdat hij een oud vrouwtje in elkaar heeft geslagen, en een paal van de gemeente heeft kapot gemaakt. Zo krapulachtig vind je niet?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    das dom >.< mooi dat ze hem hebben!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik haat dat soort mensen, waarom slaan? Ik snap de maatschappij niet meer hoor...


    -

    een oud vrouwtje in mekaar slaan? Kan het nog zieliger. -_-



    Anneli. <3


    It even took me by surprise

    Omg, een oud vrouwtje??
    dan ben je helemaal gestoord!!
    arm mensje =[


    Hated by many, confronted by none!

    wtf?
    die paal kan mij niet schelen maar oude vrouwtjes laten ze met rust of ze krijgen met mij te maken (cat)

    Echt zielig heur als je een oude dame inelkaar mept ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    een oud vrouwtje in mekaar slaan? Kan het nog zieliger. -_-


    Anneli. <3

    Ja hij heeft zijn lief geslaan omdat zij het uit heeft gemaakt.

    Jolien <3!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Was bij ons ook gebeurd, twee jongens in het parkje hadden een oude vrouw beroofd. Das echt lager dan laag.


    No growth of the heart is ever a waste

    Was bij ons ook gebeurd, twee jongens in het parkje hadden een oude vrouw beroofd. Das echt lager dan laag.

    Hm, hij was agressief enz. heeft al op 4 scholen gezetten, heeft schoolbanken in de fik gestoken enz.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Triestheid x_x


    We can only learn to love by loving.

    Dat is zo erg voor dat oude vrouwtje.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jemig, lager kan je niet zinken. Als je iemand in elkaar mept, zorg dan wel dat het gevecht 'Eerlijk' blijft -_-.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb een baby beroofd van zijn papfles. Word ik daarvoor dan ook opgepakt?!
    Nee oké, ff serieus: Oude vrouwtjes beroven is écht laag. Die oude scharminkels kunnen hun niet meer verweren, goddamn ><

    Bij ons zijn al zoveel mensen in het school die al zijn opgepakt of in de gevangenis hebben gezeten of wat dan ook (:

    Das gewoon doelloos :/.


    I don't need words to feel those lips.