• Hallo.
    Ik en negen andere kinder waren gisteren 10 minuten te laat in de les. Dus moesten we ons met zijn tienen gaan melden en een te laat briefje halen. Die lerares was helemaal over de zeik en wij ook. Want zei laat ons altijd merken dat we dit kunnen flikken en nu mogen we het ineens niet. Nja, toen door dat te laat briefje mesten we ons vanmorgen om 7:45 uur melden en de school begint om: 8:10 uur. Echt vreselijk. En dan krijgen ik en nog wat anderen het ook nog eens voorelkaar 6 minuten te laat te komen bij het eerder op school wezen.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Er was eens een tijd dat ik 4 dagen in de week te laat was, de enigste reden dat het nog niet bij de leerplicht was gemeld was omdat die directeur mij aardig vind. xD
    Maar het erge was ook dat ik telkens <1min te laat was. :Y)

    Ik wist ook nog zo'n grappige jongen die mij vriend was van de 2de. als je te laat kwam moet je nakomen, en als je niet op komt dagen is de volgende dag 2 keer zo lang, of 2 keer komen ofzo, nou en dat ging elke dag door tot je 4 dagen lang niet bent gekomen, dan deden ze net alsof er niks gebeurt was. xD
    Hij kwam dus nooit opdagen als die te laat was. :P

    Haha, als wij dat doen zijn we dood bij ons zijn ze echt streng.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ich ben dus never te laat gekomen (:
    maarja bij ons begint de les pas om half 9 && de gene die laat komen moeten de volgende dag all om 8 uur melden o.0


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Bij Bio bij mij,
    en dan gaat de bel,
    maar je staat voor de deur met de klink in de hand dan moet je 9 van de 10 x al een briefje halen ;o
    maar op woensdag heb ik dat dus het eerste uur , maar ben altijd net optijd op school, dus ren naar de les x'D geen zin in nablijve


    Vampire Heart.

    Amai, school begint daar vroeg O.o
    8 uur 10? ><'
    Bij ons begint school pas om half negen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bij bestaat het "geweldige" *kuchkuch* inkloksysteem.


    Think before you act.

    Bij ons mag je twee keer te laat komen, dan volgen er sancties. ><' Ik heb nog maar één keer om te laat te komen. Maar de periode is over 2 weken afgelopen, dus dan mag ik weer twee keer. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wij moesten tourtjes in het bos aan onze school gaan lopen. "Dat is trainen zodat je ook zou kunnen spurten om op tijd in de les te komen" was de prefect z'n uitleg >< Hoe levensloos! Ö


    Live for something or die for nothing

    Als wij telaat binnenkomen > melden en stempel halen van te laat komen.
    Maar het hatelijke is dat een leerkracht die onze 'rij' niet goed genoeg vind kan die ons ook een stempel laten halen van te laat. -.-'
    3 'telaatstempels' is een om een bepaald uur op school al zijn. Als je het vertikt of nog te laat komt krijg je een milieuklus en een korte strafstudie. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    hahahaha dat is echt kut voor je XD
    ik heb het zelf al vet vaak moeten doen ;p
    het valt wel mee als je met zo'n groep bent, is meestal wel gezellig hoor =]


    It's not the same without you.

    Bij ons geldt dat je om 15 na 8 op school moet zijn als je te laat was. En als je drie maal te laat bent, wordt dat een hele week 15 na 8 oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    bij ons op school moet je dan half 8 melden zelfs om de domste dingen moet dat maarjah
    Xx


    /

    begint school al om 8.10? Man bij ons pas 8.45 denkek :S


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Handig... ik had dat ook gehad.. echt irri


    Hated by many, confronted by none!

    Ik heb me nog nooit hoeven melden ö


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ben al 3x te laat gekomen deze periode, maar ze hebben nog niks gezegd XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.