• heey,,
    eerst ff het verhaal:
    een vriendin van mij had z'n topic gemaakt dat ze het oneerlijk vond dat een jongen was weggestuurd om dat hij 'fake' zou zijn en toen zei iedereen dat hij dan had moeten bewijzen dat hij niet 'fake'was. daar krijg je 24 uur de tijd voor.
    en dan nu mijn vraag: hoe kan je bewijzen dat je 'echt' bent en niet 'fake'?
    XoXoX


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)

    Jhaa, ik quote: Een sign is dus een papiertje ofzo waar je dat opschrijft

    dat kan je toch ook vervalsen mijn zus kan presie zo schrijven als ik


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Overige -> Forum regels en hulp -> Fakers/Fakesters

    daar staat dit:

    Hoe wij erachter komen of iemand Fake is? Nou, zo;

    - De vermoedelijke Faker is verplicht twee signs te maken voor 'DarkPassion' waar haar Quizlet naam én haar gewone naam (Máriko) op vermeld staan.

    - De signs moeten hetzelfde papiertje zijn. Genomen vanuit verschillende hoeken.

    - Het moet handgeschreven zijn. Een onduidelijk handschrift is geen excuus.

    - De signs mogen niet gephotoshopt zijn op wat voor manier dan ook. Zelfs in zwart-wit plaatsen is photoshop.

    - De persoon moet duidelijk zichtbaar zijn in de foto, evenals de signs.

    - De signs moeten onder normaal daglicht genomen worden.

    - Men heeft 24 uur om de twee signs in zijn fotoboek te plaatsen. Doet men dat niet, wordt men beschouwd als Faker en worden de foto's verwijderd.

    - 'Mijn fotocamera is weg' of 'Ik heb daar geen tijd voor' zijn geen excuses. Het is een sign of niet. Wij kunnen eenmaal niet exact nagaan of die persoon fake is.

    Een Faker die weigert zijn of haar foto's te verwijderen terwijl wij zeker weten dat het een Faker is, krijgt een IP-Blokkade opgelegt.

    (...)
    dat kan je toch ook vervalsen mijn zus kan presie zo schrijven als ik


    Dat is je zus maar (': Je kan niet gaan vervalsen als je doet alsof je Audrey Kitching bent, zij schrijft denk ik niet net zoals jij.

    (...)

    Dat is je zus maar (': Je kan niet gaan vervalsen als je doet alsof je Audrey Kitching bent, zij schrijft denk ik niet net zoals jij.

    ja ok maar je snap wat ik bedoel als je goed oefend kan dat


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)
    ja ok maar je snap wat ik bedoel als je goed oefend kan dat


    Het moet dus een foto zijn van jou gezicht, met dat papiertje er bij. Als je dat papiertje plakt in een foto van de gene die je faket, dan is het bewerkt en dat zie je ;)

    Overige -> Forum regels en hulp -> Fakers/Fakesters

    daar staat dit:

    (...)

    en als je zo als ik een erg onduidelijk hadschift heb wat dan?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    (...)
    ja ok maar je snap wat ik bedoel als je goed oefend kan dat

    Ja maar audry kitching gaat gewoon niet op Q zitten dus dan ben je fake. Duh. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    en als je zo als ik een erg onduidelijk hadschift heb wat dan?

    Als je weet wat er moet staan zie je dat ook wel bij een onduidelijk handschrift toch.
    En ben jij fake dan? :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Als je weet wat er moet staan zie je dat ook wel bij een onduidelijk handschrift toch.

    ok dankje


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    dus als ik het goed begrijp moet een een duidelijke niet gefotoschopte foto van je gexicht hebben met je naam er bij en die 2 keer uit 2 verschillende hoeken in je fb zetten


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Moet iedereen dat 0.0 nou sorry hoor maar dat vind ik stom, ik zou het begrijpen als je denkt dat iemand fake is maar ikzelf heb een hekel aal foto's van mezelf met Signs (op dit moment) En ik heb genoeg andere (niet quizlet) profielen waar ik ook dezelfde foto's van mijzelf heb :P xD

    -xxx-


    You can never wear to much black

    Moet iedereen dat 0.0 nou sorry hoor maar dat vind ik stom, ik zou het begrijpen als je denkt dat iemand fake is maar ikzelf heb een hekel aal foto's van mezelf met Signs (op dit moment) En ik heb genoeg andere (niet quizlet) profielen waar ik ook dezelfde foto's van mijzelf heb :P xD

    -xxx-

    Nee, lees maar terug. Mijn eerste bericht -volgens mij- was dat niet iedereen dat hoeft ;)

    Laat hem gewoon cammen ofzo, als hij durft. Sings kan je vet makkelijk faken.


    Lil' Dustymouse.&#9834;

    dus als ik het goed begrijp moet een een duidelijke niet gefotoschopte foto van je gexicht hebben met je naam er bij en die 2 keer uit 2 verschillende hoeken in je fb zetten

    Dat is precies hetzelfde als de foto's van een Amerikaanse gevangene... :S Gaat goed hier


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    (...)
    Dat is precies hetzelfde als de foto's van een Amerikaanse gevangene... :S Gaat goed hier

    nee bij een gevangen heb je een nummer op een bortje


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;