• hmm ik denk dat ik het weet ..
    miss omdat als je gothic of emo bent dat je sneller gepest word, want dat is ECHT anders dan de 'doorsnee mensen' daarmee bedoel ik de mensen die een wat minder extreme stijl hebben.. die worden denk ik ook mindersnel gepest


    Hated by many, confronted by none!

    Heaa, ik heb nu pas door dat dit topic van jou is, Soulmate. :'D

    Heaa, ik heb nu pas door dat dit topic van jou is, Soulmate. :'D

    Ja ik ben weer zo geweldig slim geweest om mijn topic te verwijderen -__________________-"


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Ja ik ben weer zo geweldig slim geweest om mijn topic te verwijderen -__________________-"


    Geen nood, Renée heeft het gekopieërd.

    (...)

    Geen nood, Renée heeft het gekopieërd.

    Ja, alleen snappen mensen nu niet meer waar over het gaat aangezien jou reactie op wat ik zei boven aan staat xD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Het is wel zo, soort zoekt soort. Maar het is nou niet dat ik me meer 'verbonden' voel met de mensen hier. Ik heb hier zeker leuke mensen ontmoet en die wil ik ook best ontmoeten, maar ik ga me niet ombuigen naar de stijl van mijn idolen ofzeu. o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Sorry, nee ik word niet gepest maar dat is anders geweest. Dat is het verleden en naar het verleden keer ik de rug toe.

    btw, er staat wel dat ik het raar vind dat er zoveel mensen hier op Q worden gepest, dus hou je opmerkingen voor je ;)
    Nee het valt je op dat veel mensen anders zijn er ermee gepest worden en je vind het raar omdat jij ook niet normaal bent maar niet gepest word.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is wel zo, soort zoekt soort. Maar het is nou niet dat ik me meer 'verbonden' voel met de mensen hier. Ik heb hier zeker leuke mensen ontmoet en die wil ik ook best ontmoeten, maar ik ga me niet ombuigen naar de stijl van mijn idolen ofzeu. o_o


    Het is niet mijn topic, dat was mijn reactie hiero p(':

    (...)Nee het valt je op dat veel mensen anders zijn er ermee gepest worden en je vind het raar omdat jij ook niet normaal bent maar niet gepest word.

    Precies.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Precies.

    ja maar je zegt alleen dat je het raar vind je zegt niet dat je vindt dat er hier veel mensen zijn die gepest worden omdat ze anders zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waarom maak je dan zo'n topic aan, als je zelf weet hoe het is om gepest te worden?! Als je zelf weet, hoeveel pijn het doet en dat het mensen veel pijn doet? Waarom maak je dan zo'n facking onozel topic aan, als je het zelf fucking goed weet? Ik vindt je echt dom, dat je zo iets doet. Je kwetst mensen ermee, heb je dat door ? :X

    Iedereen denkt anders over wat pesten is. De ene vind dat iets pas pesten is als er geweld bij te pas komt, de ander vind het al pesten als die vaak een nare opmerking krijgt van een aantal mensen.

    Wat maakt het uit wat wel of niet pesten is? Iemand vind het pesten en gepest worden is niet fijn. Het is fijn dat je dan op een site als Quizlet je hart kan luchten bij vriendinnen of in een topic, waardoor je je daarna beter voelt. Daar gaat het toch om?

    Iedereen denkt anders over wat pesten is. De ene vind dat iets pas pesten is als er geweld bij te pas komt, de ander vind het al pesten als die vaak een nare opmerking krijgt van een aantal mensen.

    Wat maakt het uit wat wel of niet pesten is? Iemand vind het pesten en gepest worden is niet fijn. Het is fijn dat je dan op een site als Quizlet je hart kan luchten bij vriendinnen of in een topic, waardoor je je daarna beter voelt. Daar gaat het toch om?

    LanglevenKRULLEBOL! (dance)

    Waarom maak je dan zo'n topic aan, als je zelf weet hoe het is om gepest te worden?! Als je zelf weet, hoeveel pijn het doet en dat het mensen veel pijn doet? Waarom maak je dan zo'n facking onozel topic aan, als je het zelf fucking goed weet? Ik vindt je echt dom, dat je zo iets doet. Je kwetst mensen ermee, heb je dat door ?

    Ik maak zo'n topic aan omdat ik vind dat sommige mensen zich aanstellen wat pesten betreft. Daar irriteer ik me aan, en van mij mag jij een andere mening hebben maar ik blijf bij de mijne.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Je moet je eigen grenzen stellen. Respecteren mensen die niet, schijt ze op de bek. Punt.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.