• hmm ik denk dat ik het weet ..
    miss omdat als je gothic of emo bent dat je sneller gepest word, want dat is ECHT anders dan de 'doorsnee mensen' daarmee bedoel ik de mensen die een wat minder extreme stijl hebben.. die worden denk ik ook mindersnel gepest


    Hated by many, confronted by none!

    Ik ga met Renée ook wel een beetje heel erg akkoord eigenlijk.
    Ja, er overdrijven sommige wel echt van: 'Omg ik word zó hard gepest etc etc.' Maar er zijn er ook echt die wél gepest worden (: En ik kan je verzekeren dat dat helemaal niet leuk is, verre van leuk zelfs.
    @Psych
    Ik kan geesten zien! Ik ben zelf een geest! Marilyn Monroe is de naam (nerd)

    (...)
    Nee het is idd niet normaal dat ze zulke dingen naar jullie hoofd gooien, maar ik vind het wel lullig over je opmerking over buitenlanders ook niet bepaald aardig. Ik vindhet lijken alsof je denkt dat iedere buitenlander zo is. Dat is niet zo. En er zijn genoeg Nederlandse mensen die ook zomaar mensen voor de lol in elkaar meppen. Btw, Nederland is een vrij land, dus van mij mag je denken over mij wat je wilt. Maar ik vind wél dat ik mijn mening mag uiten.
    Wat? Bedoelde ze nou dat Turken en Marokkanen altijd zo doen, of begrijp ik het verkeerd.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als ze u pesten,doe het dan gewoon terug ofso (: ik vind dat de meeste mensen hier,of toch in ieder geval een paar..die vertellen over hoe ze het op school hebben,gewoon te braaf zijn om iets terug te doen.

    @Topicmaakster:
    Ik wil niet veel zeggen maar je bent tegen je eigen mening in aan het praten. D.w.z. dat je nu jezelf aanhet tegenspreken bent :Y)

    (...) Wat? Bedoelde ze nou dat Turken en Marokkanen altijd zo doen, of begrijp ik het verkeerd.

    Weet ik niet, ik vind het zo lijken, maar ik kan het ook mis hebben x']


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)
    Nee het is idd niet normaal dat ze zulke dingen naar jullie hoofd gooien, maar ik vind het wel lullig over je opmerking over buitenlanders ook niet bepaald aardig. Ik vindhet lijken alsof je denkt dat iedere buitenlander zo is. Dat is niet zo. En er zijn genoeg Nederlandse mensen die ook zomaar mensen voor de lol in elkaar meppen. Btw, Nederland is een vrij land, dus van mij mag je denken over mij wat je wilt. Maar ik vind wél dat ik mijn mening mag uiten.

    Nou dan mag ik ook mijn mening uiten. En die kut opmerkingen boeien mij niet. Die turken en marrokanen zijn zo op mijn school. Dat is gewoon zo geen opmerking dat is gewoon zo. Bij ons slaat geen enkele nederlander elkaar in elkaar. Wij hebben een jongen op school en zodra jij zijn naam zegt heb je een klap te pakken en zo zijn er nog meer. Ik zeg bij ons op school dus dan kan het noit lijken alsof ik dat vind van elke buiten lander. Ik zit gewoon op een school met 1100 leerlingen. Oké, dan mag ik je bij deze niet en vind ik van jou dat het net lijkt alsof jij je beter voelt dan de rest om zelf conclusies te kunnen trekken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...) Wat? Bedoelde ze nou dat Turken en Marokkanen altijd zo doen, of begrijp ik het verkeerd.
    Nee die op mijn school. Dat kind die dit topic maakte heeft der ogen in der reet zitten en moet gaan lezen want er staat niet alle turken/marrokanen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als ze u pesten,doe het dan gewoon terug ofso (: ik vind dat de meeste mensen hier,of toch in ieder geval een paar..die vertellen over hoe ze het op school hebben,gewoon te braaf zijn om iets terug te doen.


    En hier hebben we iemand gevonden die niet weet hoe het is om gepest te worden. Laat me het uitleggen: Ik, ja ík word gepest op school en als het aan mij lag had ik hun allang teruggepest. Maar dat doe ik niet om bepaalde redenen:
    1) Als je weet hoe erg het is om gepest te worden wil je dat niemand anders aandoen, zélfs niet diegene die jou pesten.
    2) Je voelt je echt in een hoekje gedreven als je door een hele boel kinderen gepest word en dan dùrf je niets terug te doen. Vind je dat raar?
    Ik spreek uit ervaring, lieve Joyce.

    (...)
    Nou dan mag ik ook mijn mening uiten. En die kut opmerkingen boeien mij niet. Die turken en marrokanen zijn zo op mijn school. Dat is gewoon zo geen opmerking dat is gewoon zo. Bij ons slaat geen enkele nederlander elkaar in elkaar. Wij hebben een jongen op school en zodra jij zijn naam zegt heb je een klap te pakken en zo zijn er nog meer. Ik zeg bij ons op school dus dan kan het noit lijken alsof ik dat vind van elke buiten lander. Ik zit gewoon op een school met 1100 leerlingen. Oké, dan mag ik je bij deze niet en vind ik van jou dat het net lijkt alsof jij je beter voelt dan de rest om zelf conclusies te kunnen trekken.

    Hmm, je trekt nu toch ook conclusies?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    @Topicmaakster:
    Ik wil niet veel zeggen maar je bent tegen je eigen mening in aan het praten. D.w.z. dat je nu jezelf aanhet tegenspreken bent :Y)

    Hoezo?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)

    En hier hebben we iemand gevonden die niet weet hoe het is om gepest te worden. Laat me het uitleggen: Ik, ja ík word gepest op school en als het aan mij lag had ik hun allang teruggepest. Maar dat doe ik niet om bepaalde redenen:
    1) Als je weet hoe erg het is om gepest te worden wil je dat niemand anders aandoen, zélfs niet diegene die jou pesten.
    2) Je voelt je echt in een hoekje gedreven als je door een hele boel kinderen gepest word en dan dùrf je niets terug te doen. Vind je dat raar?
    Ik spreek uit ervaring, lieve Joyce.

    Ik weet wel hoe dat het voelt, ik hang het gewoon niet aan andere hun neus...maar geloof mij!Ik weet het wel,met wat ik allemaal op school al heb moeten doorstaan.Maar ik neem die mensen gewoon terug te grazen,omdat ze moeten weten hoe het voelt om 'buiten gesloten' te worden.Maarja, het hangt ook van mens tot mens af he.Sommigen durven niets terug doen,willen het niets terug doen,maar die dragen dan de gevolgen dat het zal blijven duren.

    (...)
    Hmm, je trekt nu toch ook conclusies?
    Nee hoor, wat is mijn conclusie hier dan? Jij kent mijn school niet dus moet je er niet over praten en ik heb een mening over jou geen conclusie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Hmm, je trekt nu toch ook conclusies?

    Haal je ogen uit je reet, en lees nog eens. Ze trekt geen conclusies.

    Velen hier overdrijven wel wat. Dan bedoel ik niet iedereen, maar toch veel mensen. Ook veel mensen hier zijn heel vaak down en hebben naar hun eigen zeggen al veel meegemaakt.
    Just lies, hunny.
    Natuurlijk zijn er hier kinderen die echt depressief zijn of echt heel wat meegemaakt hebben, maar de meesten overreageren en overdrijven gewoon.

    (...)

    En hier hebben we iemand gevonden die niet weet hoe het is om gepest te worden. Laat me het uitleggen: Ik, ja ík word gepest op school en als het aan mij lag had ik hun allang teruggepest. Maar dat doe ik niet om bepaalde redenen:
    1) Als je weet hoe erg het is om gepest te worden wil je dat niemand anders aandoen, zélfs niet diegene die jou pesten.
    2) Je voelt je echt in een hoekje gedreven als je door een hele boel kinderen gepest word en dan dùrf je niets terug te doen. Vind je dat raar?
    Ik spreek uit ervaring, lieve Joyce.

    Hm, als je het durft, en mensen beginnen met pesten kun het beste wel dingen terug zeggen. Meestal houden ze dan op met pesten omdat ze weten dat je van je afbijt.
    Maar als je eenmaal erg gepest wordt, nee dan kom je er niet uit door terug te schelden. Dat zal juist tegen je werken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.